Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Cuda z Kępna – Mój Ford Granada z 1978r.
    Mój Ford Granada z 1978r.
    21 maja 2013, 19:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Taka tam skromna Granada – Silnik :DD 1700-konne V8 biturbo  z Koenigsegga CCX, Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza...
    Silnik :DD 1700-konne V8 biturbo z Koenigsegga CCX, Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza...
    16 maja 2013, 23:04 przez auta1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Granada – Troszkę zapomniany klasyk ale godnie dopieszczony. Chowa w sobie silnik Forda. Taki sam jaki jest w  Koenigseggu.
    Troszkę zapomniany klasyk ale godnie dopieszczony. Chowa w sobie silnik Forda. Taki sam jaki jest w Koenigseggu.
    18 lutego 2013, 20:25 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Granada – 1975
    1975
    7 stycznia 2013, 18:35 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Granada Coupe – 1976
    1976
    7 stycznia 2013, 18:38 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Granada  z Sercem  Koenigsegga CCX – Jak widać w świecie motoryzacji zawsze można się natknąć na oryginalny pomysł. W tym przypadku właściciel pochodzący z Norwegii po prostu znudził się 600-konnym Cosworthem pod maską. Postanowił więc zamontować V-ósemkę z Koenigsegga, ale na tym przebudowa się nie kończy. Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza... Najważniejsze jest to, że auto z zewnątrz wygląda jak zwykła Granada.


Mój tata miał taką samą lecz z orginalnym silnikiem 2.8 v6

Cudo na kółkach wygodniejsze od dzisiejszych mercedesów bemek itp
    Jak widać w świecie motoryzacji zawsze można się natknąć na oryginalny pomysł. W tym przypadku właściciel pochodzący z Norwegii po prostu znudził się 600-konnym Cosworthem pod maską. Postanowił więc zamontować V-ósemkę z Koenigsegga, ale na tym przebudowa się nie kończy. Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza... Najważniejsze jest to, że auto z zewnątrz wygląda jak zwykła Granada.


    Mój tata miał taką samą lecz z orginalnym silnikiem 2.8 v6

    Cudo na kółkach wygodniejsze od dzisiejszych mercedesów bemek itp
    Perełki z ogłoszeń – Ford Granada 1986
    Ford Granada 1986
    21 listopada 2012, 22:18 przez woju11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Granada Kombi – fajny, duży kombiak
    Fajny, duży kombiak
    13 sierpnia 2012, 17:23 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hamownia
    26 lipca 2012, 12:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Granada z silnikiem Koenigsegga CCX – Najdziwniejszy swap o jakim słyszałem...  1700-konne V8 biturbo... i gra muzyka
    Najdziwniejszy swap o jakim słyszałem... 1700-konne V8 biturbo... i gra muzyka
    26 lipca 2012, 12:16 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj