Szukaj
Znalazłem 51 takich materiałów
Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach Jednak po kolei:
-Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
-Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
-Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
-Opony Good Year Eagle F1;
-Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
-Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
-Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
-Silnik widziałbym tu od M3 E46 (6 manualna)
*poj. 3246 cm³
*ukł. cyl. R6-24v
*moc 252 kW (343 KM)
*0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s)
V-max ok.250+
Pozdrawiam
Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.
Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›