Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Vauxhall VXR8 – Ostatnio sporo się zastanawiałem, czemu Vauxhall ma w swojej ofercie usportowioną wersje Holdena, a Opel nie ma swojej wersji modelu Commodore czy Maloo? Jedyny duży Opel z silnikiem większym niż 2.0l to Insignia 2.8V6 ale do sportowego samochodu jak VXR8 czy potężnego Commodore z silnikiem V8 mu brakuje, skoro Holden, Vauxhall i Opel należą do jednego koncernu GM, czemu Opel nie może mieć własnej wersji sedana z napędem na tył i dużym silnikiem?
    Ostatnio sporo się zastanawiałem, czemu Vauxhall ma w swojej ofercie usportowioną wersje Holdena, a Opel nie ma swojej wersji modelu Commodore czy Maloo? Jedyny duży Opel z silnikiem większym niż 2.0l to Insignia 2.8V6 ale do sportowego samochodu jak VXR8 czy potężnego Commodore z silnikiem V8 mu brakuje, skoro Holden, Vauxhall i Opel należą do jednego koncernu GM, czemu Opel nie może mieć własnej wersji sedana z napędem na tył i dużym silnikiem?
    RX7 RocketBunny – Przepiękna Mazda RX7 FD z pakiet RocketBunny!
Szkoda tylko, że właściciel zdecydował się wymienić silnik Wankla na V8 od GM...
    Przepiękna Mazda RX7 FD z pakiet RocketBunny!
    Szkoda tylko, że właściciel zdecydował się wymienić silnik Wankla na V8 od GM...
    500 000 000 – Pięćset milionów, tyle samochodów wyprodukował General Motors (cały GM, Chevrolet, Cadillac, Buick, Opel, Vauxhall i już nie istniejące Oldsmobile, Pontiac i Saturn) przez 106 lat swojego istnienia. 
Cel został osiągnięty w poniedziałek, w jednej z amerykańskich fabryk GM. Gratulacje!
    Pięćset milionów, tyle samochodów wyprodukował General Motors (cały GM, Chevrolet, Cadillac, Buick, Opel, Vauxhall i już nie istniejące Oldsmobile, Pontiac i Saturn) przez 106 lat swojego istnienia.
    Cel został osiągnięty w poniedziałek, w jednej z amerykańskich fabryk GM. Gratulacje!
    Corsa A TR  C20let – Najważniejsze w życiu jest, żeby spełniać swoje marzenia Corsa A TR Custom c20let.
    Najważniejsze w życiu jest, żeby spełniać swoje marzenia Corsa A TR Custom c20let.
    Kager Terenowiec Super Rally Snow – Kager Terenowiec Super Rally Snow gm. Czarny Dunajec.
    Kager Terenowiec Super Rally Snow gm. Czarny Dunajec.
    1 marca 2015, 19:45 przez Fiatomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kager Terenowiec Super Rally Snow – Kager Terenowiec Super Rally Snow Gm. Czarny Dunajec.
    Kager Terenowiec Super Rally Snow Gm. Czarny Dunajec.
    1 marca 2015, 19:42 przez Fiatomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ford wycofuje się z silników V8 w 2017? – Czy to w ogóle możliwe by Ford wycofał się z silników V8?

Sądząc po nowym Fordzie GT z 3.5L V6 Twin Turbo jestem w stanie w to uwierzyć. Bardzo dużo osób zaczęło hejtować nowe GT pod tym względem i muszę dodać, że nie tylko fani GM czy MOPAR, ale również ludzie stojący za Fordem!

W skrócie Ford wydał ciężkie pieniądze na rozwój silników o mniejszej pojemności, dlatego istnieje bardzo duża możliwość, że już za 2 lata Ford odejdzie od produkcji samochodów SVT (np. F150) oraz "Ford Racing" (np. Mustang) z silnikami z ośmioma cylindrami.

Cały artykuł na ten temat znajduje się w źródle (artykuł w języku angielskim)

Zapraszam do dyskusji!
    Czy to w ogóle możliwe by Ford wycofał się z silników V8?

    Sądząc po nowym Fordzie GT z 3.5L V6 Twin Turbo jestem w stanie w to uwierzyć. Bardzo dużo osób zaczęło hejtować nowe GT pod tym względem i muszę dodać, że nie tylko fani GM czy MOPAR, ale również ludzie stojący za Fordem!

    W skrócie Ford wydał ciężkie pieniądze na rozwój silników o mniejszej pojemności, dlatego istnieje bardzo duża możliwość, że już za 2 lata Ford odejdzie od produkcji samochodów SVT (np. F150) oraz "Ford Racing" (np. Mustang) z silnikami z ośmioma cylindrami.

    Cały artykuł na ten temat znajduje się w źródle (artykuł w języku angielskim)

    Zapraszam do dyskusji!
    Ostatnie etapy tworzenia polskiego supersamochodu – Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

    Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!