Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Iso Grifo GL Series I –
    6 listopada 2023, 20:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iso Grifo GL Series I –
    23 października 2022, 20:14 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 czerwca 2022, 16:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iso Grifo GL –
    23 czerwca 2022, 20:56 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru BRAT – Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto  bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Porsche 550 RS Spyder – Samochód produkowany przez Porsche w latach 1953-1957. W oparciu o model Porsche 356, który został zaprojektowany przez Ferry'ego Porsche, i prototypy Roadster testowane przez Waltera Glöcklera od 1951, fabryka zdecydowała się zbudować samochód, który będzie skonstruowany specjalnie do wyścigów, stał się nim 550 Spyder. zaprezentowany podczas Paris Auto Show w 1953 roku. Po przegranej o prawie 20s z Maserati 1500 podczas 500 kilometrowego wyścigu na Nürburgring inżynierowie z Zuffenhausen zadecydowali o wprowadzeniu modyfikacji. Udoskonalony model - 550 RS Spyder posiadał silnik o mocy 130 KM, usztywnione nadwozie, wymienioną skrzynię biegów, przeprojektowaną ramę oraz zredukowano masę o około 40 kg.
    Samochód produkowany przez Porsche w latach 1953-1957. W oparciu o model Porsche 356, który został zaprojektowany przez Ferry'ego Porsche, i prototypy Roadster testowane przez Waltera Glöcklera od 1951, fabryka zdecydowała się zbudować samochód, który będzie skonstruowany specjalnie do wyścigów, stał się nim 550 Spyder. zaprezentowany podczas Paris Auto Show w 1953 roku. Po przegranej o prawie 20s z Maserati 1500 podczas 500 kilometrowego wyścigu na Nürburgring inżynierowie z Zuffenhausen zadecydowali o wprowadzeniu modyfikacji. Udoskonalony model - 550 RS Spyder posiadał silnik o mocy 130 KM, usztywnione nadwozie, wymienioną skrzynię biegów, przeprojektowaną ramę oraz zredukowano masę o około 40 kg.
    Iso Grifo GL Series I –
    2 grudnia 2021, 21:22 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iso Grifo GL –
    9 września 2021, 21:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 września 2021, 14:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj