Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Honda NSX – Piękność "puszczająca oczko".
    Piękność "puszczająca oczko".
    LaFerrari – Czas około 20godzin, format A3. Reszta moich prac oraz zdjęcie rysunku dostępne na mojej stronie(link w źródle).
    Czas około 20godzin, format A3. Reszta moich prac oraz zdjęcie rysunku dostępne na mojej stronie(link w źródle).
    Japan power – Kawasaki Ninja i Toyota Supra
    Kawasaki Ninja i Toyota Supra
    Range Rover Sport – Niby zwykły SUV, a na tego gif'a i tak można patrzeć bez końca.
    Niby zwykły SUV, a na tego gif'a i tak można patrzeć bez końca.
    29 stycznia 2014, 0:51 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Praca czterosuwa – Niestety GIF jest mniejszy, stąd zła jakość...
    Niestety GIF jest mniejszy, stąd zła jakość...
    26 lutego 2013, 12:48 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Trochę wiedzy o silnikach ze zmiennymi fazami rozrządu – Zmienne Fazy Rozrządu jest to nazwa systemów, których zadaniem jest przestawienie faz rozrządu, a więc momentów otwarcia lub zamknięcia zaworów w zależności od obciążenia jednostki napędowej oraz jej prędkości obrotowej. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod zwiększenia osiągów bez doładowania, a z zachowaniem ekonomiki zużycia paliwa. Przykładowo silnik VTEC Hondy o pojemności skokowej 1,6 l rozwija moc maksymalną 160 KM, podczas gdy w wersji z konwencjonalnym rozrządem ma moc 125 KM. Jednak silniki te różnią się nie tylko mocą, ale i charakterystyką pracy. Jednostka ze zmiennymi fazami rozrządu jest przygotowana do pracy z wyższymi obrotami, ale i w niskim zakresie obrotów zachowa elastyczność.

Zasadza działania http://www.civic4g.pl/portal/images/stories/main/vtec/vtec_111.gif
    Zmienne Fazy Rozrządu jest to nazwa systemów, których zadaniem jest przestawienie faz rozrządu, a więc momentów otwarcia lub zamknięcia zaworów w zależności od obciążenia jednostki napędowej oraz jej prędkości obrotowej. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod zwiększenia osiągów bez doładowania, a z zachowaniem ekonomiki zużycia paliwa. Przykładowo silnik VTEC Hondy o pojemności skokowej 1,6 l rozwija moc maksymalną 160 KM, podczas gdy w wersji z konwencjonalnym rozrządem ma moc 125 KM. Jednak silniki te różnią się nie tylko mocą, ale i charakterystyką pracy. Jednostka ze zmiennymi fazami rozrządu jest przygotowana do pracy z wyższymi obrotami, ale i w niskim zakresie obrotów zachowa elastyczność.

    Zasadza działania http://www.civic4g.pl/portal/images/stories/main/vtec/vtec_111.gif
    10 lutego 2013, 11:46 przez Leon159 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)