Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Ostatnia szychta – General Motors podziękował mi za pracę po 14 latach. Gdyby Isuzu nie wykupiła Ameryka było by super. A Wałęsa chciał w Polsce zrobić drugą Japonię. Szkoda że nie pracował nigdy w japońskiej firmie, to by zrozumiał jak tam się dba o ludzi. No nic trzeba szukać pracy.
    General Motors podziękował mi za pracę po 14 latach. Gdyby Isuzu nie wykupiła Ameryka było by super. A Wałęsa chciał w Polsce zrobić drugą Japonię. Szkoda że nie pracował nigdy w japońskiej firmie, to by zrozumiał jak tam się dba o ludzi. No nic trzeba szukać pracy.
    Nasz Polski Generał LEEszek –
    20 grudnia 2014, 23:04 przez ~Kristofixx | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.klasycznyfiat.pl

    General Lee –
    4 listopada 2014, 22:12 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Powrót legendy! – Generał Lee
    Generał Lee
    Chevrolet C7500 – Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

8.1 liter V8 Big-Block gasoline
7.4 liter Vortec V8 gasoline
7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
6.6 Caterpillar 3116

W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane. 

Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

    Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

    8.1 liter V8 Big-Block gasoline
    7.4 liter Vortec V8 gasoline
    7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
    6.6 Caterpillar 3116

    W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

    Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane.

    Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    4 września 2014, 8:25 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Star 660 Generał i BMW E36 – Militarne motoperełki.
    Militarne motoperełki.
    1 września 2014, 13:19 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    2016 Corvette ZR1 – Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4  o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

    Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

    Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

    Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    1 września 2014, 13:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.hotrod.com

    1969 Dodge Charger R/T "General Lee" – Sam serial i film "Diukowie Hazardu" jest strasznie banalny, by nie powiedzieć durny, ale ten samochód ratuje go z nawiązką! Uwielbiam Muscle Cars, a ten model jest jednym z moich ulubionych!
Zajął mi około 19 godzin.
Myślę, że i Wam się spodoba!
    Sam serial i film "Diukowie Hazardu" jest strasznie banalny, by nie powiedzieć durny, ale ten samochód ratuje go z nawiązką! Uwielbiam Muscle Cars, a ten model jest jednym z moich ulubionych!
    Zajął mi około 19 godzin.
    Myślę, że i Wam się spodoba!
    Corvette Z06 – Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!
 
Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!

    Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
    Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

    Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

    Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

    Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
    Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    6 czerwca 2014, 17:53 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Top Gear

    Nowa Corvette Z06 ma 650 KM – Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.
    Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.