Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    20 grudnia 2023, 6:49 przez ShotFix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.com/ShotFix

    Kolekcja gałek – To moja kolekcja 83 sztuki
    To moja kolekcja 83 sztuki
    2 listopada 2018, 18:57 przez ~wariat83 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Kolekcja gałki – Moja kolekcja 83 sztuki
    Moja kolekcja 83 sztuki
    2 listopada 2018, 19:00 przez ~wariat83 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Szybki instruktaż wymiany mieszka dźwigni zmiany biegów oraz gałki w automatycznej skrzyni w Mercedesie Sprinterze
    17 sierpnia 2018, 22:02 przez CheckEngine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć. W dzisiejszym filmie pokażę Wam jak w prosty i stosunkowo szybki sposób odnowić swoją gałkę zmiany biegów. Jedyne, co będzie potrzebne to kawałek materiału (w moim przypadku jest to skaj), klej i trochę chęci ;) Wykonywałem to po raz pierwszy, nie licząc na nie wiadomo jaki efekt. Jednak, ku mojemu zaskoczeniu, wyszło całkiem nieźle. Zapraszam do oglądania :)
    21 lipca 2018, 15:10 przez ~levy52 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Wymiana skórzanych mieszków i gałki biegów.
    8 lipca 2018, 11:02 przez ~Mechpasja | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mechaniczna pasja

    Moje a4 b6 – Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
W planach:
- Na dniach wpada podtlenek gazotu
- Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
- Poprawki blacharsko - lakiernicze
- Budowa car audio od podstaw 
- Chiptuning na okolice 200KM
    Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
    W planach:
    - Na dniach wpada podtlenek gazotu
    - Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
    - Poprawki blacharsko - lakiernicze
    - Budowa car audio od podstaw
    - Chiptuning na okolice 200KM
    Auto zostało przygotowane od zera na bazie Mustanga "C" Fastback, przy wykorzystaniu części z dodatkowego Mustanga Coupe. Renowacja polegała na rozkręceniu samochodu do ostatniej śrubki, a następnie złożeniu od podstaw. Prace nad polską Eleanor trwały dwa lata, a celem było zbudowanie wiernej repliki auta z filmu "Gone in Sixty Seconds" z Nicolasem Cagem.

    Silnik V8 o pojemności 4,7 litra został rozwiercony do 5 litrów i charakteryzuje się mocą około 300 KM. Współpracuje on z manualną skrzynią o pięciu biegach. Wnętrze zostało w pełni odnowione, a nadwozie dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu zmieniono w odpowiednik filmowej piękności. Zamontowano także boczny układ wydechowy ze sportowymi puszkami, pakiet stylistyczny silnika Shelby, kierownicę Shelby oraz oznaczenia na karoserii. Nie mogło oczywiście zabraknąć gałki zmiany biegów Go Baby Go.
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1