Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 180 takich materiałów
    24 listopada 2012, 10:48 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    Moja Renata – Z serii "jak wszyscy to i ja też". 
Renault Clio 1.2 po drobnych modach 65 km.
Może i stare ale daje frajdę z jazdy.
    Z serii "jak wszyscy to i ja też".
    Renault Clio 1.2 po drobnych modach 65 km.
    Może i stare ale daje frajdę z jazdy.
    27 października 2012, 19:27 przez Kaspero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Renault 4 CV: 65 lat legendy motoryzacji –
    26 października 2012, 21:58 przez krzysiek199 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Ford Mustang `65 – Oto mój Ford Mustang Fastback 1965r. Model został kupiony gotowy, jest w skali 1:64.
    Oto mój Ford Mustang Fastback 1965r. Model został kupiony gotowy, jest w skali 1:64.
    11 października 2012, 15:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne_foto

    Mój mk2 GTI style – Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)  
Model: Golf Mk2 Madison 
Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
Kolor: ApinWeis 
Rok produkcji: 1989/1990
Dokonane zmiany:
Wygląd:
całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup  z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi, 
Silnik:
Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
Audio:
radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)
    Model: Golf Mk2 Madison
    Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
    Kolor: ApinWeis
    Rok produkcji: 1989/1990
    Dokonane zmiany:
    Wygląd:
    całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi,
    Silnik:
    Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
    Audio:
    radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    19 września 2012, 19:38 przez ~tooslow77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Dragster? eeee nieee to jest DRAKSTER!! – Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P 
silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał  od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P
    silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
    z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
    Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    18 września 2012, 13:17 przez bambus1121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne, plus zdjęcie z motokilera

    Mercedes SL 65 AMG –
    9 września 2012, 17:15 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac GTO 65' –
    10 września 2012, 21:25 przez Frozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMG- luksus lat 90. czas płynie... a on nadal nie osiągalny dla wielu – Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
    Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
    Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
    Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    6 września 2012, 22:57 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja Bawara E36 – Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;) 
Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L 

Zmiany jakie wprowadziłem:
- koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
- filtr podwójny stożek,
- największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
- wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
- halogeny dające czysto białe światło
- nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
- nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
- nowe tylne lampy
- i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
    Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
    W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;)
    Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L

    Zmiany jakie wprowadziłem:
    - koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
    - filtr podwójny stożek,
    - największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
    - wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
    - halogeny dające czysto białe światło
    - nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
    - nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
    - nowe tylne lampy
    - i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    3 lipca 2012, 9:38 przez ciechoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Moje