Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 180 takich materiałów
    Mój skarbek – w tle Dogde Charger 65
    W tle Dogde Charger 65
    12 czerwca 2013, 12:10 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    prywatne

    MB SL 65 AMG BS –
    12 czerwca 2013, 13:54 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Charger 65 –
    12 czerwca 2013, 12:16 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    Charger 65 –
    12 czerwca 2013, 12:20 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    Charger 65 -syn wyjeżdza! –
    12 czerwca 2013, 12:29 przez ~gibi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    RC BUGGY – 3,5cc ok 65 km/h thunder tiger eb4 s2 pro
    3,5cc ok 65 km/h thunder tiger eb4 s2 pro
    10 czerwca 2013, 22:54 przez rexus87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E46 Touring – Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

    Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    9 czerwca 2013, 0:37 przez BOTI1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Vw golf 6 3.6 732HP
    Jest on w seryjnej sprzedaży za 65.000 Euro
    3 czerwca 2013, 23:43 przez szrot1998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz R230 SL 65 AMG –
    14 maja 2013, 14:59 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj