Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Samochód kolegi – Mazda 626 ge fs
    Mazda 626 ge fs
    20 grudnia 2015, 15:34 przez Kordezjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Scion –
    9 października 2015, 17:51 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii polskie projekty – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 

Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"

    Waga 1390kg
    16 listopada 2014, 19:09 przez RX_Love (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mazda RX-8 2JZ-GTE – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 


Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"


    Waga 1390kg
    Toyota Curren 2x – Toyota Curren (1994-1998 r.)

Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

 Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

3S-GE 2.0L (1998 cm3)
manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

3S-FE 2.0L (1998 cm3)
140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

4S-FE 1.8L (1838 cm3)
125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

ZS (2.0 3S-GE)
ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
ZS S (2.0 3S-GE)
XS (2.0 3S-FE)
XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
XS S (2.0 3S-FE)
FS (2.0 3S-FE)
TS (1.8 4S-FE)
TS Private Selection (1.8 4S-FE)

ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
TS Private Selection posiadała tylny spojler.

 W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
Stopień sprężania: 10:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
Rozstaw osi: 2535 mm
Rozstaw kół przód: 1510 mm
Rozstaw kół tył: 1490 mm
Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
Hamulce przód: tarczowe wentylowane
Hamulce tył: tarczowe
Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
Napęd: FWD
Masa: 1180 kg
Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    Toyota Curren (1994-1998 r.)

    Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

    Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

    Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

    3S-GE 2.0L (1998 cm3)
    manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

    3S-FE 2.0L (1998 cm3)
    140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

    4S-FE 1.8L (1838 cm3)
    125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

    Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

    ZS (2.0 3S-GE)
    ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
    ZS S (2.0 3S-GE)
    XS (2.0 3S-FE)
    XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
    XS S (2.0 3S-FE)
    FS (2.0 3S-FE)
    TS (1.8 4S-FE)
    TS Private Selection (1.8 4S-FE)

    ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
    XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
    ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
    TS Private Selection posiadała tylny spojler.

    W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

    Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

    Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
    Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
    Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    Stopień sprężania: 10:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
    Rozstaw osi: 2535 mm
    Rozstaw kół przód: 1510 mm
    Rozstaw kół tył: 1490 mm
    Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
    Hamulce przód: tarczowe wentylowane
    Hamulce tył: tarczowe
    Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
    Napęd: FWD
    Masa: 1180 kg
    Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
    Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
    Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    23 sierpnia 2013, 21:13 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1