Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 210 takich materiałów
    Lexus IS300 – Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Cadillac CTS-V – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. Trzecia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Do napędu pojazdu użyto jednostki w układzie V6 o pojemności 3.6 l i mocy maksymalnej 426 KM. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. W tej wersji samochód wyposażony został w 6,2-litrowy silnik V8 wspomagany kompresorem o mocy 640 KM. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V osiąga prędkość maksymalną 321 km/h, a przyspieszenie do 60 mil na godzinę trwa 3,6 s.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. Trzecia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Do napędu pojazdu użyto jednostki w układzie V6 o pojemności 3.6 l i mocy maksymalnej 426 KM. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. W tej wersji samochód wyposażony został w 6,2-litrowy silnik V8 wspomagany kompresorem o mocy 640 KM. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V osiąga prędkość maksymalną 321 km/h, a przyspieszenie do 60 mil na godzinę trwa 3,6 s.
    19 kwietnia 2022, 14:17 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen DS3 Racing – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    16 kwietnia 2022, 20:25 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 Aero – Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    5 kwietnia 2022, 21:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 156 GTA – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1997-2006. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano w październiku 1997 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie jako następca modelu 155. Został zaprojektowany przez centrum projektowe Centro Stile Alfa Romeo kierowane przez Waltera de'Silvę. W lutym 2002 roku na rynek wprowadzono usportowioną wersję GTA wyposażoną w sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,2 litra sprzężony z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub zautomatyzowaną skrzynią Selespeed. Silnik w wersji GTA miał moc 250 KM, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Z zewnątrz wyróżniała się ona obniżonym zawieszeniem, przyciemnionymi wkładami przednich reflektorów oraz dedykowanym bodykitem. We wnętrzu zastosowano fotele z lepszym trzymaniem bocznym. W październiku 2005 roku zaprzestano produkcji wersji GTA ze względu na słaby popyt i zbliżanie się premiery następcy. Łącznie wyprodukowano 2973 sedanów i 1678 sportwagonów.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1997-2006. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano w październiku 1997 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie jako następca modelu 155. Został zaprojektowany przez centrum projektowe Centro Stile Alfa Romeo kierowane przez Waltera de'Silvę. W lutym 2002 roku na rynek wprowadzono usportowioną wersję GTA wyposażoną w sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,2 litra sprzężony z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub zautomatyzowaną skrzynią Selespeed. Silnik w wersji GTA miał moc 250 KM, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Z zewnątrz wyróżniała się ona obniżonym zawieszeniem, przyciemnionymi wkładami przednich reflektorów oraz dedykowanym bodykitem. We wnętrzu zastosowano fotele z lepszym trzymaniem bocznym. W październiku 2005 roku zaprzestano produkcji wersji GTA ze względu na słaby popyt i zbliżanie się premiery następcy. Łącznie wyprodukowano 2973 sedanów i 1678 sportwagonów.
    Tak wygląda moje kolejne podejście do Audi E-Trona GT RS. Tym razem w dość ekstremalnych warunkach, bo kazałem mu się wozić zimą, w mieście, w trudnej pogodzie i w niskich temperaturach. Podgrzewam fotele, używam AC I słucham głośno muzy. W najnowszym vlogu skupiam się na pragmatycznym aspekcie tego super EV. Na zasięgu.

    Specka:
    Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
    Moment: 830Nm
    Bateria: 83,7kwh netto
    Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
    Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
    Zawieszenie: powietrzne
    Tylna skretna oś w standardzie
    Masa: 2323kg
    E-diff
    Bagażnik: 350 litrów
    Frunk: 81 litrów
    0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
    Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
    Zasięg: 456km WLTP
    Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
    *10h około 100km zasiegu z gniazdka
    Koła: 21”
    Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
    rozkład masy: 50:50
    CX: 0,24

    Ciekawostka:
    Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
    19 stycznia 2022, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SPECKA:
    Shark Blue (+18 000zł)
    Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
    Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
    Cylindry: 6
    Moc: 510KM@8400rpm
    Moment: 470Nm@6100rpm
    Vmax: 320 km/h
    0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
    0-200 w 10,8s (manual + 1s)
    Koła: 20” F i 21” R
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
    Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
    Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
    Bagażnik: 132L
    Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
    Układ kierowniczy - elektromechaniczny
    Tylna oś skrętna
    Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
    Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
    Fotele kubełkowe (+27 000zł)
    16 sierpnia 2021, 22:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W124 – Kolega jest w trakcie renowacji klasyka
"Witajcie! Jestem Mietek, potocznie zwany "baleron". Pierwsze modele z mojej rodziny pojawiły się w roku 1984, ja zostałem wypuszczony na świat 4 lata później tj. w 1988 roku.Było nas wiele wersji zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych. Niektórzy z nas się śmieją i uważają za niewypał, ale są też tacy, którzy potrafią docenić nasze atuty. Ja można powiedzieć jestem jednym z pierwszych i nie mogę pochwalić się takimi udogodnieniami jak klimatyzacja, elektryczne szyby, poduszki powietrzne czy skórzana tapicerka, jednak mimo to oferuję komfort, płynność jazdy, wygodne fotele, w gorące dni, bądź gwieździste noce pozwolę nacieszyć się panoramą nieba dzięki szyberdachowi, potrafię przenieść Was w niezapomniany klimat lat 80-tych, a tego nie zapewnią żadne bajery. Nie jestem już młody, ale mój kolejny właściciel postanowił dać mi kolejną szansę i rozpoczynamy naszą przygodę od początku. Na zdjęciach jestem w takim stanie, w jakim zjawiłem się pierwszego dnia w nowych rękach."
    Kolega jest w trakcie renowacji klasyka
    "Witajcie! Jestem Mietek, potocznie zwany "baleron". Pierwsze modele z mojej rodziny pojawiły się w roku 1984, ja zostałem wypuszczony na świat 4 lata później tj. w 1988 roku.Było nas wiele wersji zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych. Niektórzy z nas się śmieją i uważają za niewypał, ale są też tacy, którzy potrafią docenić nasze atuty. Ja można powiedzieć jestem jednym z pierwszych i nie mogę pochwalić się takimi udogodnieniami jak klimatyzacja, elektryczne szyby, poduszki powietrzne czy skórzana tapicerka, jednak mimo to oferuję komfort, płynność jazdy, wygodne fotele, w gorące dni, bądź gwieździste noce pozwolę nacieszyć się panoramą nieba dzięki szyberdachowi, potrafię przenieść Was w niezapomniany klimat lat 80-tych, a tego nie zapewnią żadne bajery. Nie jestem już młody, ale mój kolejny właściciel postanowił dać mi kolejną szansę i rozpoczynamy naszą przygodę od początku. Na zdjęciach jestem w takim stanie, w jakim zjawiłem się pierwszego dnia w nowych rękach."
    Porównanie na końcu! W tym odcinku kończę... pewien etap. Do środka wlatuje już całe wnętrze, lakier zostaje spolerowany i zabezpieczony, felgi dostają nowe ładne buciki.
    Mój pierwszy projekt. – Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE).  Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
    Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE). Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    23 stycznia 2020, 18:07 przez Mlody23Opel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne