Szukaj
Znalazłem 210 takich materiałów
Specka:
Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
Moment: 830Nm
Bateria: 83,7kwh netto
Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
Zawieszenie: powietrzne
Tylna skretna oś w standardzie
Masa: 2323kg
E-diff
Bagażnik: 350 litrów
Frunk: 81 litrów
0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
Zasięg: 456km WLTP
Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
*10h około 100km zasiegu z gniazdka
Koła: 21”
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
rozkład masy: 50:50
CX: 0,24
Ciekawostka:
Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
Shark Blue (+18 000zł)
Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
Cylindry: 6
Moc: 510KM@8400rpm
Moment: 470Nm@6100rpm
Vmax: 320 km/h
0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
0-200 w 10,8s (manual + 1s)
Koła: 20” F i 21” R
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
Bagażnik: 132L
Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
Układ kierowniczy - elektromechaniczny
Tylna oś skrętna
Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
Fotele kubełkowe (+27 000zł)
"Witajcie! Jestem Mietek, potocznie zwany "baleron". Pierwsze modele z mojej rodziny pojawiły się w roku 1984, ja zostałem wypuszczony na świat 4 lata później tj. w 1988 roku.Było nas wiele wersji zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych. Niektórzy z nas się śmieją i uważają za niewypał, ale są też tacy, którzy potrafią docenić nasze atuty. Ja można powiedzieć jestem jednym z pierwszych i nie mogę pochwalić się takimi udogodnieniami jak klimatyzacja, elektryczne szyby, poduszki powietrzne czy skórzana tapicerka, jednak mimo to oferuję komfort, płynność jazdy, wygodne fotele, w gorące dni, bądź gwieździste noce pozwolę nacieszyć się panoramą nieba dzięki szyberdachowi, potrafię przenieść Was w niezapomniany klimat lat 80-tych, a tego nie zapewnią żadne bajery. Nie jestem już młody, ale mój kolejny właściciel postanowił dać mi kolejną szansę i rozpoczynamy naszą przygodę od początku. Na zdjęciach jestem w takim stanie, w jakim zjawiłem się pierwszego dnia w nowych rękach."
Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE). Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.