Szukaj
Znalazłem 210 takich materiałów
Tym razem będziecie mieli unikatową okazję, by zobaczyć zużyte zbiorniki paliwa z tego samochodu - jak to zobaczycie, nie będziecie się już zastanawiać, dlaczego wymienia się je co 10 tys. km :)
Ponadto trwa montaż elementów zawieszenia, fotele wróciły już z pełnej renowacji. Wszystko oczywiście odbywa się w pełni w zgodzie z procedurami Ferrari Classiche, tak by auto po remoncie zachowało stan w pełni zgodny z oryginałem.
W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.
W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.