Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 4 takie materiały
    Najfajniejsze samochody z lat 80-tych – Ferrari f40
    Ferrari f40
    Najfajniejsze samochody z lat 70-tych – Ferari 308gtb
    Ferari 308gtb
    Ferari F70 – Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach  F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez  ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    10 stycznia 2013, 19:06 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1