Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Mazda 323 GT-R – Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    9 kwietnia 2022, 21:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 3 MPS – Sportowy, kompaktowy hatchback wprowadzony przez Mazdaspeed w roku 2007 i produkowany do 2013. Mazdaspeed3 to ulepszona wersja 5-drzwiowej Mazdy 3. Mazda zaprezentowała Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2006 w lutym. Ten sam model jest sprzedawany w Ameryce Północnej jako Mazdaspeed3 i jako Mazdaspeed Axela w Japonii. Mazda 3 MPS napędzana jest czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,3 litra, którzy wytwarza moc 263 KM. Mazda 3 MPS jest pierwszym hatchbackiem firmy od BG Familia GT-X z początku lat 90.
    Sportowy, kompaktowy hatchback wprowadzony przez Mazdaspeed w roku 2007 i produkowany do 2013. Mazdaspeed3 to ulepszona wersja 5-drzwiowej Mazdy 3. Mazda zaprezentowała Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2006 w lutym. Ten sam model jest sprzedawany w Ameryce Północnej jako Mazdaspeed3 i jako Mazdaspeed Axela w Japonii. Mazda 3 MPS napędzana jest czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,3 litra, którzy wytwarza moc 263 KM. Mazda 3 MPS jest pierwszym hatchbackiem firmy od BG Familia GT-X z początku lat 90.
    3 kwietnia 2022, 19:52 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód Mazdy z silnikiem Wankla.
    Toyota familia – Matka z córką. 
Pochwalę się, obie moje Aven jest po ojczulku do codziennej jazdy z silnikiem 4A-FE bez podtlenku. Duża, wygodna, pojemna z hakiem, w letnim wydaniu na alu 15"
    Matka z córką.
    Pochwalę się, obie moje Aven jest po ojczulku do codziennej jazdy z silnikiem 4A-FE bez podtlenku. Duża, wygodna, pojemna z hakiem, w letnim wydaniu na alu 15"
    Mazda Familia (323) – Produkowana w latach 1998-2003. W tej generacji (BJ), dostępne były dwie specjalne wersje: Mazdaspeed Protege z turbodoładowanym silnikiem 2.0L 172 KM (na rynek amerykański) oraz Mazdaspeed Familia z wolnossącym silnikiem 2.0L 175 KM (na rynek japoński).
    Produkowana w latach 1998-2003. W tej generacji (BJ), dostępne były dwie specjalne wersje: Mazdaspeed Protege z turbodoładowanym silnikiem 2.0L 172 KM (na rynek amerykański) oraz Mazdaspeed Familia z wolnossącym silnikiem 2.0L 175 KM (na rynek japoński).