Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 31 takich materiałów
    VG30DETT – Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
    https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    370Z – Ostre wejście w zakręt!
    Ostre wejście w zakręt!
    30 grudnia 2015, 14:58 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    speedhunter.com

    350Z – Fairlady czeka na upalanie!
    Fairlady czeka na upalanie!
    11 grudnia 2015, 6:39 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    superstreetonline.com

    Datsun S30 – Fairlady Z.
Ciężko znaleźć seryjny egzemplarz. Ale patrząć na takie projekty wcale nie żałuje.
    Fairlady Z.
    Ciężko znaleźć seryjny egzemplarz. Ale patrząć na takie projekty wcale nie żałuje.
    25 listopada 2015, 6:19 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    flickr.com/photos/edwinbeard

    Datsun S30 – Szeroki 240Z!
    Szeroki 240Z!
    22 listopada 2015, 10:56 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    flickr.com/photos/edwinbeard