Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Mercedes CL65 AMG został wyprodukowany w ilości 777 egzemplarzy. Fabrycznie generuje on 612 koni mechanicznych i 1000 niutonometrów momentu obrotowego. Nasza sztuka pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, gdzie ostatnie parę lat stał na parkingu. Razem z Piotrkiem będziemy szukali sposobów oraz metod na uzyskanie z niego 1000 koni mechanicznych.
    11 kwietnia 2024, 23:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen DS3 Racing – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji C3. Wersję koncepcyjną nazwaną Citroen DS Inside zaprezentowano w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. DS3 Racing trafił na rynek na początku 2011 roku. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Do napędu samochodu użyto silniku 1,6 THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów, dzięki czemu DS3 Racing osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,5 sekundy.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji C3. Wersję koncepcyjną nazwaną Citroen DS Inside zaprezentowano w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. DS3 Racing trafił na rynek na początku 2011 roku. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Do napędu samochodu użyto silniku 1,6 THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów, dzięki czemu DS3 Racing osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,5 sekundy.
    29 czerwca 2022, 22:49 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! W dzisiejszym odcinku gościmy Roberta Michalskiego ze Stradale Classics wraz z jego nowiutkim Mercedesem W213 Przyjechał do nas na szereg modyfikacji - zaczeliśmy od wymiany sprężyn od firmy H&R, dzięki temu obniżyliśmy go o -3cm. Następnie zmieniliśmy grill na bardziej agresywny od wersji AMG, a wisienką na torcie był montaż felg od firmy Concaver - model CVR4. Jaka była reakcja Roberta? Zapraszamy do odcinka, tam chwilę pogadamy i wszystkiego się dowiecie!
    Chcesz przeprowadzić modyfikacje w swoim samochodzie?
    Zapraszamy
    3 czerwca 2022, 18:12 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Mercedes Benz – Mercedes-Benz R129 − czwarta generacja popularnej serii luksusowych roadsterów SL. Został zaprezentowany na salonie genewskim w 1989 jako następca modelu R107.

Technicznie R129 nie był konstrukcją całkiem nową, przejął bowiem część rozwiązań w podwoziu od modelu W201 oraz niektóre silniki od W124. W czasie swojej premiery jednak uchodził za auto innowacyjne, zastosowano w nim elektrohydraulicznie składany miękki dach oraz ręcznie nakładany hardtop; po raz pierwszy zamontowano system windshaft – kratkę osłaniającą pasażerów kabrioletu przed wiatrem, umocowaną za siedzeniami, wysuwaną na życzenie kierowcy; jako jeden z pierwszych samochodów, R129 standardowo wyposażony był w system ABS.

Tradycji stało się zadość – nowa generacja SL-a po raz kolejny była znacznie cięższa od poprzedniej. Różnica masy między podstawowymi wersjami silnikowymi R129 i R107 wynosiła ponad 100 kg. Nowy model nie stracił jednak na dynamice, ponieważ zastosowano w nim mocniejsze, acz nie większe, silniki. W tym czasie zacieśniła się współpraca Mercedesa z AMG. Zaowocowało to powstaniem fabrycznie podrasowanych modeli. Montowano w nich duże silniki, zdecydowanie mocniejsze od seryjnych.
    Mercedes-Benz R129 − czwarta generacja popularnej serii luksusowych roadsterów SL. Został zaprezentowany na salonie genewskim w 1989 jako następca modelu R107.

    Technicznie R129 nie był konstrukcją całkiem nową, przejął bowiem część rozwiązań w podwoziu od modelu W201 oraz niektóre silniki od W124. W czasie swojej premiery jednak uchodził za auto innowacyjne, zastosowano w nim elektrohydraulicznie składany miękki dach oraz ręcznie nakładany hardtop; po raz pierwszy zamontowano system windshaft – kratkę osłaniającą pasażerów kabrioletu przed wiatrem, umocowaną za siedzeniami, wysuwaną na życzenie kierowcy; jako jeden z pierwszych samochodów, R129 standardowo wyposażony był w system ABS.

    Tradycji stało się zadość – nowa generacja SL-a po raz kolejny była znacznie cięższa od poprzedniej. Różnica masy między podstawowymi wersjami silnikowymi R129 i R107 wynosiła ponad 100 kg. Nowy model nie stracił jednak na dynamice, ponieważ zastosowano w nim mocniejsze, acz nie większe, silniki. W tym czasie zacieśniła się współpraca Mercedesa z AMG. Zaowocowało to powstaniem fabrycznie podrasowanych modeli. Montowano w nich duże silniki, zdecydowanie mocniejsze od seryjnych.
    Citroen DS3 Racing – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    16 kwietnia 2022, 20:25 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW Z3 Coupe – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecki koncern BMW w latach 1995–2002. Z3 bazuje na platformie BMW serii 3 E36, stąd rozwinięcie kodu modelowego. Zawieszenie przednie jest takie jak w każdym E36, czyli kolumna McPhersona i pojedynczy wahacz, natomiast zawieszenie tylne, to konstrukcja oparta na wersji compact. Projektowane jeszcze dla poprzedniego modelu serii 3- E30, czyli pojedyncze wahacze wleczone. Od roku 1995 produkowane z czterocylindrowymi silnikami 1.8 116KM i 1.9 140KM. W 1997 roku do gamy silnikowej doszedł sześciocylindrowy 2.8 o mocy 193KM. Ta najmocniejsza wersja otrzymała również zmieniony przedni zderzak, szerszy rozstaw tylnej osi i szersze tylne nadkola. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu typu Torsem był tam montowany fabrycznie. W tym samym roku do produkcji trafiła zamknięta wersja nadwoziowa - Coupe. Z3 Coupe napędzane jest najmocniejszym w gamie Z3 silnik sześciocylindrowy silnik 2.8 l o mocy 193 KM, a po roku 2000 o pojemności 3 l i mocy 231KM. Z trzylitrowym silnikiem Coupe osiągało prędkość maksymalną 240 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 6 sekund.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecki koncern BMW w latach 1995–2002. Z3 bazuje na platformie BMW serii 3 E36, stąd rozwinięcie kodu modelowego. Zawieszenie przednie jest takie jak w każdym E36, czyli kolumna McPhersona i pojedynczy wahacz, natomiast zawieszenie tylne, to konstrukcja oparta na wersji compact. Projektowane jeszcze dla poprzedniego modelu serii 3- E30, czyli pojedyncze wahacze wleczone. Od roku 1995 produkowane z czterocylindrowymi silnikami 1.8 116KM i 1.9 140KM. W 1997 roku do gamy silnikowej doszedł sześciocylindrowy 2.8 o mocy 193KM. Ta najmocniejsza wersja otrzymała również zmieniony przedni zderzak, szerszy rozstaw tylnej osi i szersze tylne nadkola. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu typu Torsem był tam montowany fabrycznie. W tym samym roku do produkcji trafiła zamknięta wersja nadwoziowa - Coupe. Z3 Coupe napędzane jest najmocniejszym w gamie Z3 silnik sześciocylindrowy silnik 2.8 l o mocy 193 KM, a po roku 2000 o pojemności 3 l i mocy 231KM. Z trzylitrowym silnikiem Coupe osiągało prędkość maksymalną 240 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 6 sekund.
    11 kwietnia 2022, 20:38 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie! Przed Wami jubileuszowa, 50ta sztuka Toyoty GR Yaris która została poddana przez nas konkretnemu tuningowi. Ten Yaris jest wyposażony praktycznie w pełny pakiet modyfikacji jaki posiadamy do GR'ów. Zaczęliśmy oczywiście od konserwacji, ponieważ fabrycznie podłoga Toyoty jest jedynie w "gołym" podkładzie. Poza tym dostała pełny zestaw rozpórek Cusco, kompletny wydech MG Motorsport w wersji z klapami oraz carbonowy dolot Eventuri. Natomiast "wisienką na torcie" był montaż 2szt foteli Recaro CS wyposażonych w podgrzewanie podpięte do farbycznej instalacji, razem z naszymi autorskimi podstawami montażowymi i szynami Recaro Keiper. Jednak to jeszcze nie wszystko - większość z tych modyfikacji, jak ważne by nie były, nie jest widoczna na pierwszy rzut oka, zadbaliśmy więc, by auto zmieniło się również z zewnątrz. Zostało obniżone o 30mm zestawem sprężyn H&R oraz dostało nowe koła Braid (8jx18") które nadały mu mocno "motorsportowego" wizerunku.
    18 stycznia 2022, 22:32 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance