Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 52 takie materiały
    BMW – W końcu udało mi się ją skończyć. Czas pracy około 14-20 godzin. Nie wszystko wyszło tak jak chciałem, ale i tak jestem zadowolony z efektu końcowego.
    W końcu udało mi się ją skończyć. Czas pracy około 14-20 godzin. Nie wszystko wyszło tak jak chciałem, ale i tak jestem zadowolony z efektu końcowego.
    BMW M3 F80 – Work in progres
    Work in progres
    23 lutego 2015, 23:56 przez Pypyrypy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Popisowy numer każdego M3 – R6 3,0 l Twin Turbo 
  431 KM / 550 Nm
    R6 3,0 l Twin Turbo
    431 KM / 550 Nm
    Ferrari F80 – Następca Ferarri La Ferarri. Samochód miałby być napędzany podwójnie doładowanym silnikiem V8 o mocy 900 KM, które byłyby wspomagane dodatkowymi 300 końmi osiągniętymi dzięki systemowi KERS znanemu z Formuły 1. Przyśpieszenie do pierwszej "setki" wyniosłoby zaledwie 2 sekundy, a prędkość maksymalna miałaby przekroczyć 500 km/h.
    Następca Ferarri La Ferarri. Samochód miałby być napędzany podwójnie doładowanym silnikiem V8 o mocy 900 KM, które byłyby wspomagane dodatkowymi 300 końmi osiągniętymi dzięki systemowi KERS znanemu z Formuły 1. Przyśpieszenie do pierwszej "setki" wyniosłoby zaledwie 2 sekundy, a prędkość maksymalna miałaby przekroczyć 500 km/h.
    24 sierpnia 2014, 0:33 przez Pypyrypy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW M3 F80 –
    9 lipca 2014, 19:10 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 maja 2014, 21:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 maja 2014, 21:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW poinformowało o rozpoczęciu sprzedaży modeli M3 i M4 (F80/F82) – Historia BMW M3 i M4 zaczyna się w 1985 roku, gdy zadebiutował model E30 M3. Samochód już wtedy generował 195 KM, a po 2 latach silnik został wzmocniony do 215 KM co pozwalało rozpędzać się do 239 km/h. Kolejna generacja auta pojawiła się w roku 1994. Pod maską znalazł się silnik o mocy 286 KM, który rozpędzał auto 100 km/h w czasie 6,2 sekundy. Model zaprezentowany rok później miał jeszcze mocniejszy silnik – 321 KM, a 100 km/h osiągał w zaledwie 5,6 sekundy.

Od tego czasu pojawiły się jeszcze 2 wersje M3 – w 2001 oraz w 2008 roku. Trzecia generacja napędzana była silnikiem o mocy 343 KM, a w czwartej zamontowano wolnossące V8 o mocy 420 KM. Najnowsza wersja samochodu nazywa się M4 i zastępuje modele znane dotąd jako M3 Coupe i M3 Convertible. M3 wciąż pozostaje na rynku, ale tylko w odmianie 4-drzwiowego sedana.

Najnowsza odmiana M3 oraz M4 ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM w zakresie 5500-7300 obr./min. Pod nogą jest też 550 Nm – od 1850 do 5500 obr./min. Biegi możemy zmieniać używając 6-stopniowej skrzyni manualnej lub 7-biegowego, dwusprzęgłowego automatu. W pierwszym przypadku M3 i M4 przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,3 sekund, w drugim – w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

Standardowo M3 i M4 dostępne jest na 18-calowych felgach z oponami o szerokości 255 mm z przodu oraz 275 mm z tyłu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by z salonu wyjechać na prezentujących się jeszcze lepiej felgach 19-calowych. Auta trafiły już do salonów. BMW M4 Coupe zostało wycenione na 341 300 zł. Klasyczne M3 Sedan w wersji 5-drzwiowej kosztuje nieco mniej – 335 400 zł.
    Historia BMW M3 i M4 zaczyna się w 1985 roku, gdy zadebiutował model E30 M3. Samochód już wtedy generował 195 KM, a po 2 latach silnik został wzmocniony do 215 KM co pozwalało rozpędzać się do 239 km/h. Kolejna generacja auta pojawiła się w roku 1994. Pod maską znalazł się silnik o mocy 286 KM, który rozpędzał auto 100 km/h w czasie 6,2 sekundy. Model zaprezentowany rok później miał jeszcze mocniejszy silnik – 321 KM, a 100 km/h osiągał w zaledwie 5,6 sekundy.

    Od tego czasu pojawiły się jeszcze 2 wersje M3 – w 2001 oraz w 2008 roku. Trzecia generacja napędzana była silnikiem o mocy 343 KM, a w czwartej zamontowano wolnossące V8 o mocy 420 KM. Najnowsza wersja samochodu nazywa się M4 i zastępuje modele znane dotąd jako M3 Coupe i M3 Convertible. M3 wciąż pozostaje na rynku, ale tylko w odmianie 4-drzwiowego sedana.

    Najnowsza odmiana M3 oraz M4 ma pod maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 3 litrów. Turbodoładowana jednostka generuje rekordowe 431 KM w zakresie 5500-7300 obr./min. Pod nogą jest też 550 Nm – od 1850 do 5500 obr./min. Biegi możemy zmieniać używając 6-stopniowej skrzyni manualnej lub 7-biegowego, dwusprzęgłowego automatu. W pierwszym przypadku M3 i M4 przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,3 sekund, w drugim – w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

    Standardowo M3 i M4 dostępne jest na 18-calowych felgach z oponami o szerokości 255 mm z przodu oraz 275 mm z tyłu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by z salonu wyjechać na prezentujących się jeszcze lepiej felgach 19-calowych. Auta trafiły już do salonów. BMW M4 Coupe zostało wycenione na 341 300 zł. Klasyczne M3 Sedan w wersji 5-drzwiowej kosztuje nieco mniej – 335 400 zł.
    25 kwietnia 2014, 23:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj