Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 107 takich materiałów
    Ewolucja złodzieja –
    16 maja 2016, 20:21 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Która generacja najbardziej przypadła Ci do gustu?
    4 kwietnia 2016, 10:52 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ewolucja EVO –
    23 marca 2016, 13:05 przez Max940918 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M5 E34 – Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    7 marca 2016, 20:29 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 października 2015, 19:54 przez poldek312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ewolucja potwora – Ewolucja dobrze znanego wszystkim Chevroleta Corvette.
    Ewolucja dobrze znanego wszystkim Chevroleta Corvette.
    18 października 2015, 20:08 przez Sandill (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    netcarshow.com