Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Subaru SVX – SVX zaprezentowane zostało w czerwcu 1991 roku w USA oraz we wrześniu tego samego roku w Japonii pod nazwą Alcyone SVX. Samochód ten był następcą modelu XT z 1985 roku, a jest on 2-drzwiowym, 4-osobowym coupe wystylizowanym przez Giugiaro. SVX sprzedawany był głównie w Japonii i USA, lecz Subaru oferowało go także w Europie. Samochód wyposażony był w jednostkę napędową typu bokser o nazwie EG33, która była kontynuatorem modelu silnikowego o nazwie ER używanego w poprzednim modelu Subaru XT. Był to ówcześnie najmocniejszy silnik Subaru tamtych lat, także jeśli chodzi o wielkość - pojemność skokowa była największa. Z powodu osiągniętej mocy znacznie ponad 200 KM i sporemu momentowi ponad 300 Nm, nie zdecydowano się wprowadzać turbodoładowania, ani takiego wariantu jako opcji. Silnik 3,3 l EG33 był jedynym możliwym wyborem przy zakupie modelu SVX. W roku modelowym 1994 i aż do zakończenia produkcji w grudniu 1996 roku SVX był wyposażony w elektronicznie regulowaną prędkość maksymalną 230 km/h. Modele z pierwszych lat produkcji (91-93) pozwalały osiągnąć maksymalną prędkość 248 km/h, dzięki bardzo długiemu 4 biegowi. Łączna sprzedaż Subaru SVX wyniosła 25000 egzemplarzy, z czego najwięcej sprzedano na rynku USA - 14257 egzemplarzy, 8265 w Japonii, a w Europie 2478.
    SVX zaprezentowane zostało w czerwcu 1991 roku w USA oraz we wrześniu tego samego roku w Japonii pod nazwą Alcyone SVX. Samochód ten był następcą modelu XT z 1985 roku, a jest on 2-drzwiowym, 4-osobowym coupe wystylizowanym przez Giugiaro. SVX sprzedawany był głównie w Japonii i USA, lecz Subaru oferowało go także w Europie. Samochód wyposażony był w jednostkę napędową typu bokser o nazwie EG33, która była kontynuatorem modelu silnikowego o nazwie ER używanego w poprzednim modelu Subaru XT. Był to ówcześnie najmocniejszy silnik Subaru tamtych lat, także jeśli chodzi o wielkość - pojemność skokowa była największa. Z powodu osiągniętej mocy znacznie ponad 200 KM i sporemu momentowi ponad 300 Nm, nie zdecydowano się wprowadzać turbodoładowania, ani takiego wariantu jako opcji. Silnik 3,3 l EG33 był jedynym możliwym wyborem przy zakupie modelu SVX. W roku modelowym 1994 i aż do zakończenia produkcji w grudniu 1996 roku SVX był wyposażony w elektronicznie regulowaną prędkość maksymalną 230 km/h. Modele z pierwszych lat produkcji (91-93) pozwalały osiągnąć maksymalną prędkość 248 km/h, dzięki bardzo długiemu 4 biegowi. Łączna sprzedaż Subaru SVX wyniosła 25000 egzemplarzy, z czego najwięcej sprzedano na rynku USA - 14257 egzemplarzy, 8265 w Japonii, a w Europie 2478.
    21 kwietnia 2022, 21:58 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Filmik na spontanie nie jak zawsze w sobotę, ale fajnie obrazujący jak dużo robi jakość karty SD użytej w kamerce. Filmik przedstawiający cebre i czemu na niej jeżdżę (który ukaże się w sobotę) nagrany jest tą gorszą (już nigdy jej nie wrzucę do GoPro). Po za tym, moje dywagacje w związku z nagonką na Tor Poznań i Gdynia zdominowana przez Heineken Open'er. Enjoy ;)
    5 lipca 2018, 18:48 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ge te er –
    10 grudnia 2017, 18:07 przez omarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 marca 2016, 22:30 przez ~KondziuMotoVlog | Do ulubionych | Skomentuj
    Monster – 3 ER FEST Kozienice
    3 ER FEST Kozienice
    9 września 2015, 9:06 przez And01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie odkładaj marzeń – Pracuj ciężko i odkładaj NA marzenia!
    Pracuj ciężko i odkładaj NA marzenia!
    2 września 2015, 23:44 przez doni7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Stajnia – Warsztacik od znajomego. Jest przy czym dłubać.
    Warsztacik od znajomego. Jest przy czym dłubać.
    Nowy silnik Volkswagena - 1.0 pojemności i 270 KM! – "Takiego silnika jeszcze nie było w dziejach motoryzacji. Najnowszy projekt Volkswagena pokazuje, że wieszczenie końca ery silników spalinowych, to po prostu wielka bzdura.

Volkswagen właśnie zaprezentował nowy silnik. To motor i pojemności jednego litra TSI, który ma trzy cylindry i generuje aż 270 KM. Jak podkreśla Dr. Heinz-Jakob Neußer z Volkswagena, w silnikach benzynowych tkwi jeszcze spory potencjał i niemiecki koncern zrobi wszystko, aby go wykorzystać.

Niestety Volkswagen nie chwali się, w jakich modelach będzie montować nowy silnik 1.0. Biorąc jednak pod uwagę sporą moc, mogą to być specjalne sportowe wersje modeli Volkswagen Polo, czy Seat Ibiza.

Dodatkową ciekawostką jest to, że auto zostało wyposażone w specjalny system, który pozwala na chwilowe zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do ponad 270 Nm. Co sądzicie o takim silniku?".
    "Takiego silnika jeszcze nie było w dziejach motoryzacji. Najnowszy projekt Volkswagena pokazuje, że wieszczenie końca ery silników spalinowych, to po prostu wielka bzdura.

    Volkswagen właśnie zaprezentował nowy silnik. To motor i pojemności jednego litra TSI, który ma trzy cylindry i generuje aż 270 KM. Jak podkreśla Dr. Heinz-Jakob Neußer z Volkswagena, w silnikach benzynowych tkwi jeszcze spory potencjał i niemiecki koncern zrobi wszystko, aby go wykorzystać.

    Niestety Volkswagen nie chwali się, w jakich modelach będzie montować nowy silnik 1.0. Biorąc jednak pod uwagę sporą moc, mogą to być specjalne sportowe wersje modeli Volkswagen Polo, czy Seat Ibiza.

    Dodatkową ciekawostką jest to, że auto zostało wyposażone w specjalny system, który pozwala na chwilowe zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do ponad 270 Nm. Co sądzicie o takim silniku?".