Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Kierowca Seata zwrócił uwagę autorów nagrania swoją agresywną jazdą (wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, pod górkę, hamowanie po wyprzedzeniu) i efektami dymnymi.
    Gdy po dłuższej jeździe (wycięliśmy aby oszczędzić wam mało wartkiej akcji) wyglądało, że to koniec popisów, kierowca Seata znów dał znać o sobie. Gdy jezdnia dla danego kierunku poszerza się na dwa pasy, wszyscy szykują się do wyprzedzania i nie jest to tylko kierowca czerwonego auta. Skoda jadąca przed nim rusza energicznie, ale Seat nie odpuszcza, przecina podwójną ciągła i kontynuuje wyprzedzanie... by po chwili zamiast kontynuować swój rajd postanawia blokować kierowcę Skody.

    DK7 Godz. 11:45 dnia 16.07.2023 odciek Cisia Wola - Książ Wielki
    18 lipca 2023, 13:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z tego materiału dowiesz się:
    1. Jak jeździć eko elektrykiem?
    2. Co skraca zasięg elektryka?
    3. Jak wydłużyć zasięg elektryka?
    4. Co zrobić, gdy wiesz, że zabraknie Ci prądu?

    Ja jestem Lopez i wożę się na prądzie.

    Zapraszam Cię na nowy odcinek z edukacyjnej serii Herbatka z Prądem, czyli konkretnie o luźnych tematach.

    Zapinaj pasy, zostaw suba, łapkę i jedziemy!
    3 września 2022, 18:57 przez BEZSZELESTNI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.bezszelestni.pl

    Ikona żółwia - jej zapalenie się w tym przypadku nie oznacza trybu eko ani innej formy synergii z naturą. No chyba, że mowa o przesiadce na rower :P

    Utarło się przekonanie, że tzw. Tryb Żółwia w aucie elektrycznym, w skrócie "żółwik", oznacza rezerwę. Odpowiem przekornie - nie tylko, lecz także.

    Z dzisiejszego odcinka dowiesz się:
    1. Co to jest Tryb Żółwia?
    2. Jak prawidłowo nazywa się Tryb Żółwia?
    3. Kiedy włącza się żółwik?
    4. Co robić gdy włączy się Tryb Żółwia?
    5. Jak nie dopuścić do przejścia auta w Tryb Żółwia?

    Zapraszam Cię na nowy odcinek z serii #WychowanieElektromoiblne i #BezszelestnySłowniczek
    Zapinaj pasy i jedziemy!
    7 czerwca 2022, 16:02 przez BEZSZELESTNI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.bezszelestni.pl

    BEZEMISYJNY i EKOLOGICZNY

    Czy to to samo?

    Czy samochód elektryczny jest ekologiczny?

    Co to znaczy ekologiczny?

    Czy bezemisyjny to z definicji ekologiczny?

    A czym się różni zeroemisyjny?


    Zapraszam na drugi odcinek serii #HERBATKAzPRĄDEM
    #bezszelestni
    #bezemisja
    #zbrojowniamodlin
    Jak wygląda recykling katalizatorów i dlaczego warto to robić? – Jak każdy element auta, katalizator po pewnym czasie ulega zużyciu. Zakup nowego oznacza jednak niemałe koszty - w zależności od modelu auta, cena katalizatora waha się od kilkuset nawet do kilku tysięcy złotych. Każdy właściciel auta który musi kupić nową część, może jednak liczyć na dodatkowy zastrzyk gotówki. W jaki sposób? Przez oddanie katalizatora do skupu.Co sprawia, że ceny katalizatorów są tak wysokie? Ten element zawiera metale szlachetne, dzięki czemu w łatwy sposób można sobie zrekompensować zakup nowej części. Odzysk cennych surowców to także bardzo dobry sposób na bycie EKO.
Jak zarobić na zużytym katalizatorze?
Mechanik zakwalifikował katalizator w Twoim samochodzie do wymiany? No cóż, to część wymienna jak każda inna. Warto jednak rozważyć oddanie katalizatora do skupu, bo pozwoli to odzyskać przynajmniej część kwoty, jaką zapłacisz przy zakupie nowej części. 
Współpraca z firmą oferującą recykling katalizatorów jest bardzo prosta - wystarczy, że wyślesz kurierem zużytą część do skupu, a pieniądze otrzymasz przelewem na konto. Tym sposobem możesz otrzymać nawet do kilkuset złotych.
Cennik katalizatorów w skupie
Kwota jaką otrzymasz za katalizator samochodowy na skupie zależy od kilku czynników. Znaczenie mają tu:
Typ części (katalizator ceramiczny/metalowy)
Stan katalizatora (waga, zawartość metali szlachetnych)Skąd Ty, jako kierowca/posiadacz samochodu masz wiedzieć, jaki katalizator jest w Twoim samochodzie? Nie musisz się na tym znać! Orientacyjne ceny za najpopularniejsze na rynku katalizatory:
Mercedes KT 1127 - 500 zł
Opel GM 28 - 350 zł
VW DD AC - 500 zł(dane pochodzą ze strony internetowej firmy Catalyst Recycling).
Jednak recykling katalizatorów to korzyść nie tylko dla portfela, ale przede wszystkim także dla środowiska. Przekonaj się, dlaczego warto zdecydować się na oddanie katalizatora do skupu.
Ochrona środowiska
Katalizator samochodowy zawiera całe mnóstwo metali szlachetnych. Przykładowo, katalizatory ceramiczne posiadają specjalne kanaliki, których pokrycie wykonane jest z palladu oraz platyny. Oddanie takiej części do recyklingu sprawia, że możliwe jest odzyskanie tych niezwykle cennych materiałów.
Dla przykładu, platyna jest wypłukiwana z korpusu katalizatora. Wewnątrz tej części krążą ciekłe metale, które wypychają platynę za pomocą pola elektromagnetycznego. Dzięki temu, udaje się odzyskać ten cenny pierwiastek, a przy tym nie uszkodzić go przez wysokie temperatury.Samą ceramikę czy też metal z katalizatora również można ponownie wykorzystać. Do usunięcia tych elementów stosuje się specjalne młyny kulkowe. Ich rolą jest rozdrobnienie tych pierwiastków, co przygotowuje je do użycia w przyszłości.
Oddanie katalizatora do skupu - bycie EKO
Warto pamiętać o tym, że katalizator samochodowy zawiera metale szlachetne, których coraz bardziej na świecie brakuje. Stąd też tak wysokie ceny tych części w skupie. Jeden katalizator poddany recyklingowi pozwala odzyskać kilka gram platyny.
I o ile te “kilka gram” nie brzmi może zbyt imponująco, to warto zdawać sobie sprawę z tego, że jedna tona katalizatorów wystarczy do wydobycia aż 75 ton rudy. Dlatego - warto oddawać katalizatory do recyklingu. Przyczyniamy się tym samym do ratowania naturalnych zasobów naszej planety.
Co jeszcze zawierają samochodowe katalizatory? Jednym z metali jest choćby pallad. Odzyskuje się go tak samo jak platynę. A z powodzeniem może on zastąpić ten droższy metal, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Kolejny metalem jest rod. Jest go na świecie coraz mniej, a potrzebny jest w naprawdę wielu branżach. Wykonanie recyklingu katalizatora pozwala na odzyskanie sporych jego ilości, dzięki czemu znów ratujemy światowe zasoby. 
Recykling katalizatorów - komu je sprzedać?
Popyt na katalizatory samochodowe jest w tej chwili ogromny. W internecie bez problemu znaleźć można ogłoszenia różnych firm, które rzekomo tym się zajmują. Warto jednak pamiętać o tym, żeby taką firmę wybierać rozsądnie.
Przede wszystkim sprawdźmy, czy firma kupująca wykonuje też recykling. Jeżeli nie, to raczej nie warto z nimi współpracować - nie brakuje podmiotów, które nie działają do końca legalnie, przy okazji nie dbając o środowisko naturalne. A oddając katalizator do skupu, który od razu wykonuje też proces odzyskiwania surowców wtórnych możemy liczyć na to, że wszystko odbędzie się w sposób maksymalnie przyjazny dla środowiska.
Jest jeszcze jeden powód by nie oddawać katalizatora takim firmom - oferują one bowiem znacznie gorsze ceny niż podmioty, które zajmują się tematem kompleksowo. Są to bowiem kolejni pośrednicy, którzy muszą po prostu na całym procesie jakoś zarobić. Dlatego, jeżeli liczysz na dodatkowy zastrzyk gotówki przy oddawaniu katalizatora do recyklingu, lepiej ostrożnie wybrać firmę skupującą.
Przyjazny środowisku samochód
Na koniec uwaga. Jeżeli katalizator w Twoim aucie uległ uszkodzeniu i wymaga wymiany, zastąp go nowym. Jeżeli pojazd był fabrycznie wyposażony w katalizator, a Ty po wymianie nie zamontujesz sprawnej części, to musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami - w tym, z negatywną oceną w trakcie corocznego badania technicznego. Innymi słowy, Twój pojazd nie będzie dopuszczony do ruchu! Warto ryzykować?
Artykuł napisany we współpracy z firmą Catalyst Recycling z Międzyrzecza.

    Jak każdy element auta, katalizator po pewnym czasie ulega zużyciu. Zakup nowego oznacza jednak niemałe koszty - w zależności od modelu auta, cena katalizatora waha się od kilkuset nawet do kilku tysięcy złotych. Każdy właściciel auta który musi kupić nową część, może jednak liczyć na dodatkowy zastrzyk gotówki. W jaki sposób? Przez oddanie katalizatora do skupu.

    Co sprawia, że ceny katalizatorów są tak wysokie? Ten element zawiera metale szlachetne, dzięki czemu w łatwy sposób można sobie zrekompensować zakup nowej części. Odzysk cennych surowców to także bardzo dobry sposób na bycie EKO.

    Jak zarobić na zużytym katalizatorze?

    Mechanik zakwalifikował katalizator w Twoim samochodzie do wymiany? No cóż, to część wymienna jak każda inna. Warto jednak rozważyć oddanie katalizatora do skupu, bo pozwoli to odzyskać przynajmniej część kwoty, jaką zapłacisz przy zakupie nowej części. 

    Współpraca z firmą oferującą recykling katalizatorów jest bardzo prosta - wystarczy, że wyślesz kurierem zużytą część do skupu, a pieniądze otrzymasz przelewem na konto. Tym sposobem możesz otrzymać nawet do kilkuset złotych.

    Cennik katalizatorów w skupie

    Kwota jaką otrzymasz za katalizator samochodowy na skupie zależy od kilku czynników. Znaczenie mają tu:

    Typ części (katalizator ceramiczny/metalowy)

    Stan katalizatora (waga, zawartość metali szlachetnych)

    Skąd Ty, jako kierowca/posiadacz samochodu masz wiedzieć, jaki katalizator jest w Twoim samochodzie? Nie musisz się na tym znać! Orientacyjne ceny za najpopularniejsze na rynku katalizatory:

    Mercedes KT 1127 - 500 zł

    Opel GM 28 - 350 zł

    VW DD AC - 500 zł

    (dane pochodzą ze strony internetowej firmy Catalyst Recycling).

    Jednak recykling katalizatorów to korzyść nie tylko dla portfela, ale przede wszystkim także dla środowiska. Przekonaj się, dlaczego warto zdecydować się na oddanie katalizatora do skupu.

    Ochrona środowiska

    Katalizator samochodowy zawiera całe mnóstwo metali szlachetnych. Przykładowo, katalizatory ceramiczne posiadają specjalne kanaliki, których pokrycie wykonane jest z palladu oraz platyny. Oddanie takiej części do recyklingu sprawia, że możliwe jest odzyskanie tych niezwykle cennych materiałów.

    Dla przykładu, platyna jest wypłukiwana z korpusu katalizatora. Wewnątrz tej części krążą ciekłe metale, które wypychają platynę za pomocą pola elektromagnetycznego. Dzięki temu, udaje się odzyskać ten cenny pierwiastek, a przy tym nie uszkodzić go przez wysokie temperatury.Samą ceramikę czy też metal z katalizatora również można ponownie wykorzystać. Do usunięcia tych elementów stosuje się specjalne młyny kulkowe. Ich rolą jest rozdrobnienie tych pierwiastków, co przygotowuje je do użycia w przyszłości.

    Oddanie katalizatora do skupu - bycie EKO

    Warto pamiętać o tym, że katalizator samochodowy zawiera metale szlachetne, których coraz bardziej na świecie brakuje. Stąd też tak wysokie ceny tych części w skupie. Jeden katalizator poddany recyklingowi pozwala odzyskać kilka gram platyny.

    I o ile te “kilka gram” nie brzmi może zbyt imponująco, to warto zdawać sobie sprawę z tego, że jedna tona katalizatorów wystarczy do wydobycia aż 75 ton rudy. Dlatego - warto oddawać katalizatory do recyklingu. Przyczyniamy się tym samym do ratowania naturalnych zasobów naszej planety.

    Co jeszcze zawierają samochodowe katalizatory? Jednym z metali jest choćby pallad. Odzyskuje się go tak samo jak platynę. A z powodzeniem może on zastąpić ten droższy metal, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Kolejny metalem jest rod. Jest go na świecie coraz mniej, a potrzebny jest w naprawdę wielu branżach. Wykonanie recyklingu katalizatora pozwala na odzyskanie sporych jego ilości, dzięki czemu znów ratujemy światowe zasoby. 

    Recykling katalizatorów - komu je sprzedać?

    Popyt na katalizatory samochodowe jest w tej chwili ogromny. W internecie bez problemu znaleźć można ogłoszenia różnych firm, które rzekomo tym się zajmują. Warto jednak pamiętać o tym, żeby taką firmę wybierać rozsądnie.

    Przede wszystkim sprawdźmy, czy firma kupująca wykonuje też recykling. Jeżeli nie, to raczej nie warto z nimi współpracować - nie brakuje podmiotów, które nie działają do końca legalnie, przy okazji nie dbając o środowisko naturalne. A oddając katalizator do skupu, który od razu wykonuje też proces odzyskiwania surowców wtórnych możemy liczyć na to, że wszystko odbędzie się w sposób maksymalnie przyjazny dla środowiska.

    Jest jeszcze jeden powód by nie oddawać katalizatora takim firmom - oferują one bowiem znacznie gorsze ceny niż podmioty, które zajmują się tematem kompleksowo. Są to bowiem kolejni pośrednicy, którzy muszą po prostu na całym procesie jakoś zarobić. Dlatego, jeżeli liczysz na dodatkowy zastrzyk gotówki przy oddawaniu katalizatora do recyklingu, lepiej ostrożnie wybrać firmę skupującą.

    Przyjazny środowisku samochód

    Na koniec uwaga. Jeżeli katalizator w Twoim aucie uległ uszkodzeniu i wymaga wymiany, zastąp go nowym. Jeżeli pojazd był fabrycznie wyposażony w katalizator, a Ty po wymianie nie zamontujesz sprawnej części, to musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami - w tym, z negatywną oceną w trakcie corocznego badania technicznego. Innymi słowy, Twój pojazd nie będzie dopuszczony do ruchu! Warto ryzykować?

    Artykuł napisany we współpracy z firmą Catalyst Recycling z Międzyrzecza.

    27 kwietnia 2020, 22:20 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Yzr 250 R.I.P 2stroke – Wyścigowy motocykl z 2-suwowym V2 o pojemności 250 i mocy blisko 100KM.
Niestety eko terror już dobre kilka lat temu wyeliminował 2t z ulic. Są już informacje że zabierają się już za offroad  i inne sprzęty z silnikiem :/
    Wyścigowy motocykl z 2-suwowym V2 o pojemności 250 i mocy blisko 100KM.
    Niestety eko terror już dobre kilka lat temu wyeliminował 2t z ulic. Są już informacje że zabierają się już za offroad i inne sprzęty z silnikiem :/
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Eko łata – Najnowsza myśl techniczna Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrzeszowie. Ekologiczne łatanie dziur w asfalcie. Szybko równo i co najważniejsze ekologicznie.
    Najnowsza myśl techniczna Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrzeszowie. Ekologiczne łatanie dziur w asfalcie. Szybko równo i co najważniejsze ekologicznie.
    21 listopada 2017, 19:59 przez ~MArcinZsd | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    świadek naoczny