Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Moja Hania – Moje drugie ee, przez zimę przejdzie szereg konkretnych modyfikacji, jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał więcej materiałów z przebiegu budowy.
Aktualnie specyfikacja to: zawias seria plus eibach -30, zamiast b16 jest b18c4 z kompem od itr 2,25 kwas plus dolot moc na koła przekazuje skrzynia ze szperą i najkrótszym przełożeniem z itr, stoi teraz na oz wrc, moc coś około 190 km
    Moje drugie ee, przez zimę przejdzie szereg konkretnych modyfikacji, jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał więcej materiałów z przebiegu budowy.
    Aktualnie specyfikacja to: zawias seria plus eibach -30, zamiast b16 jest b18c4 z kompem od itr 2,25 kwas plus dolot moc na koła przekazuje skrzynia ze szperą i najkrótszym przełożeniem z itr, stoi teraz na oz wrc, moc coś około 190 km
    29 października 2014, 0:18 przez MarekVtec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    prywatne zbiory

    Wlepka już na Audi – Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
190 KM, 290 Nm.
Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
    Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
    190 KM, 290 Nm.
    Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    15 października 2014, 21:51 przez bepa5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    A4 B6 1.8T Quattro (#2) – Mój wymarzony i długo szukany samochód.
2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
sprowadzony w 2010r. z USA

Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    Mój wymarzony i długo szukany samochód.
    2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
    sprowadzony w 2010r. z USA

    Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    30 września 2014, 9:12 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    A4 B6 1.8T Quattro (#1) – Mój wymarzony i długo szukany samochód.
2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
sprowadzony w 2010r. z USA

Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    Mój wymarzony i długo szukany samochód.
    2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
    sprowadzony w 2010r. z USA

    Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    30 września 2014, 9:09 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    BMW E36 coupe – Seria na stylingach 32 17" i zawiasie Eibach Sportline.
    Seria na stylingach 32 17" i zawiasie Eibach Sportline.
    8 września 2014, 0:43 przez ~adin | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Honda Civic & Toyota Celica – Zlot Eibach 2014.
    Zlot Eibach 2014.
    Rover 200 Silverstone – Moje byłe auto. Rover 200 Silverstone, 1.4 16V SI, moc 103KM, alufelgi, skórzane wnętrze oraz fabryczne zawieszenie Eibach. Świetnie się prowadził i zapewniał sporo frajdy. Zdjęcia sprzed jakiś 7 lat.
    Moje byłe auto. Rover 200 Silverstone, 1.4 16V SI, moc 103KM, alufelgi, skórzane wnętrze oraz fabryczne zawieszenie Eibach. Świetnie się prowadził i zapewniał sporo frajdy. Zdjęcia sprzed jakiś 7 lat.
    28 marca 2014, 19:58 przez CrazyMechatronik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toledo – 1.9 150km 350NM wtryski 0.216, nowe turbo, springi Eibach Pro-Kit, airbox simota, na wiosne FMIC
    1.9 150km 350NM wtryski 0.216, nowe turbo, springi Eibach Pro-Kit, airbox simota, na wiosne FMIC
    11 lutego 2014, 17:36 przez pawel4620 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój EK po drobnych modyfikacjach. – Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
-Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
-kolektor 4-2-1 
-Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
-Tłoki dopręzające z D16
-Regulowane koło rozrządu
-Skrzynia S20
-Sprężyny Eibach
-Beaks na tył czeka na założenie
-Dolot parówa Simota
-Przednia górna rozpórka Tegiwa
-Hamulce z EK4
-Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
-Tylnia dokładka a'la Type R
-Lusterka Spoon style
-Grill a'la Type R
-Fotele z CRX Del Sol
-Gałka zmiany biegów EP3
-Zegary VTI wersja USDM
-Sportowa kierownica MOMO
-Niektóre plastiki wyflockowane. 
-Kolor NH-0
    Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

    Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
    -Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
    -kolektor 4-2-1
    -Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
    -Tłoki dopręzające z D16
    -Regulowane koło rozrządu
    -Skrzynia S20
    -Sprężyny Eibach
    -Beaks na tył czeka na założenie
    -Dolot parówa Simota
    -Przednia górna rozpórka Tegiwa
    -Hamulce z EK4
    -Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
    -Tylnia dokładka a'la Type R
    -Lusterka Spoon style
    -Grill a'la Type R
    -Fotele z CRX Del Sol
    -Gałka zmiany biegów EP3
    -Zegary VTI wersja USDM
    -Sportowa kierownica MOMO
    -Niektóre plastiki wyflockowane.
    -Kolor NH-0
    21 października 2013, 9:53 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne