Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Nissan Primera p11 poznajecie? – Nissan Primera p11 SE 1997r. Robiony od podstaw. Plany na amortyzatory KYB agx, sprężyny Eibach pro kit, silnik SR20DET, kolor biały, przeszycie na czarną skórę.
    Nissan Primera p11 SE 1997r. Robiony od podstaw. Plany na amortyzatory KYB agx, sprężyny Eibach pro kit, silnik SR20DET, kolor biały, przeszycie na czarną skórę.
    3 razy 2 – Przedlift - m54b30, topsblau, koło winter setup.

Polift - swap m52tub25, orientblau, AEZ Antigua dark, eibach sportline.
    Przedlift - m54b30, topsblau, koło winter setup.

    Polift - swap m52tub25, orientblau, AEZ Antigua dark, eibach sportline.
    Ford Focus MK2 FL – Cujawy Customs

foto by Wujek Stefan
    Cujawy Customs

    foto by Wujek Stefan
    4 września 2015, 23:16 przez ~bonio77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.focusklubpolska.pl

    "Kombi nie musi być nudne" Szarak Mk3 – 18" na seryjnym zawieszeniu, w garażu eibach -30 tył ,-40 przód.
    18" na seryjnym zawieszeniu, w garażu eibach -30 tył ,-40 przód.
    Audi A4 B5 Avant 1.8T 180KM Quattro – Po prawie 2 latach przyjaźni z Oplem Astrą F przyszedł czas na zmiany i pod moją opieką wylądował taki egzemplarz A4.
Auto z bardzo dynamicznym, doładowanym, benzynowym silnikiem AJL -  1.8T i napędem na 4 koła, w naprawdę niezłym stanie i z przyzwoitym wyposażeniem(m.in. climatronic, elektryka szyb, luster, sportowa wersja foteli).
Plany na przyszłość to przede wszystkim utrzymanie auta w idealnym stanie i usunięcie drobnych usterek. 
Auto ma sportową wersję zawieszenia, więc jest dość nisko i sztywno, ale ze względu na konieczność wymiany sprężyn w następnym tygodniu do auta wlecą krótsze od obecnych o 10mm sprężyny Eibach.
Jeżeli auto się spodoba to mogę wrzucić więcej fotek.
    Po prawie 2 latach przyjaźni z Oplem Astrą F przyszedł czas na zmiany i pod moją opieką wylądował taki egzemplarz A4.
    Auto z bardzo dynamicznym, doładowanym, benzynowym silnikiem AJL - 1.8T i napędem na 4 koła, w naprawdę niezłym stanie i z przyzwoitym wyposażeniem(m.in. climatronic, elektryka szyb, luster, sportowa wersja foteli).
    Plany na przyszłość to przede wszystkim utrzymanie auta w idealnym stanie i usunięcie drobnych usterek.
    Auto ma sportową wersję zawieszenia, więc jest dość nisko i sztywno, ale ze względu na konieczność wymiany sprężyn w następnym tygodniu do auta wlecą krótsze od obecnych o 10mm sprężyny Eibach.
    Jeżeli auto się spodoba to mogę wrzucić więcej fotek.
    16 lipca 2015, 14:39 przez czuwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcie własne.

    Focus Mk1 – Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    16 maja 2015, 10:10 przez ~glock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne, Nikon D80 Tamron 17-50 f2.8 z filtrem CPL

    BMW e91 – Eibach pro kit na seryjnych amortyzatorach + styling 189.
    Eibach pro kit na seryjnych amortyzatorach + styling 189.
    9-3 SS Aero i 9-5 Vector 2.0 T – Letni setup na Aero - obniżone zawieszenie na sprężynach Eibach i oczywiście alu.
    Letni setup na Aero - obniżone zawieszenie na sprężynach Eibach i oczywiście alu.
    Mazda z silnikiem od Supry. Poniżej opis autora filmu:

    MODYFIKACJE
    Silnik : 2JZGTE VVTI
    Obróbka głowicy
    Turbo T67 T4 TWIN SCROOL
    Kolektor wydechowy : HKS
    Wtryski LUCAS 1250ccm
    Kolektor ssący HKS style
    Komputer EMU
    Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 3,5"
    Intercooler z orurowaniem ALU
    Sprzęgło CUSTOM
    Zawór upustowy 50mm
    Zawieszenie EIBACH
    Hamulce seria
    Dyfer z SUPRY ze szperą płytkowa
    Customowy wał napędowy
    Tablet w miejscu seryjnej NAVI
    Modyfikacja seryjnego wkładu zbiornika paliwa+2 pompy 044
    Wydajniejszy układ chłodzenia z dwoma wentylatorami
    6 grudnia 2014, 18:37 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne