Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Tsunami Opel Calibra BiMoto 1400KM 1400 Nm – A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas. 

Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

Trochę danych technicznych:

silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

12szt kutych korobowodów

2 wyważone dynamicznie wały korbowe 

2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

2x pompa 044 (docelowo 4x)

zawieszenie tył custom od podstaw

zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

sterowanie silnikami 2x EMU.
    A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
    Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

    Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.

    Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

    Trochę danych technicznych:

    silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

    12szt kutych korobowodów

    2 wyważone dynamicznie wały korbowe

    2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

    12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

    2x pompa 044 (docelowo 4x)

    zawieszenie tył custom od podstaw

    zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

    sterowanie silnikami 2x EMU.
    Dobre bo z Polski – Mazda RX8
Silnik: k20z4 z Civica Type-r
Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
Moc: 213KM
Moment Obrotowy: 186Nm
Hamulce: seria RX8
Układ wydechowy:
2.5 cala komorowy seria z RX8
kolektor 4-1
Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC 
Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem. 
Link do wykresu w źródle.
    Mazda RX8
    Silnik: k20z4 z Civica Type-r
    Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
    Moc: 213KM
    Moment Obrotowy: 186Nm
    Hamulce: seria RX8
    Układ wydechowy:
    2.5 cala komorowy seria z RX8
    kolektor 4-1
    Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC
    Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
    RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem.
    Link do wykresu w źródle.
    Be like GTi-R – jeszcze nie skończony, w sumie ledwo zaczęty
1.6L 120KM w serii.
Plan na minimum 143KM (seria GTi)
EcuMaster DET2, LC-1 AFR, reg. ciś. paliwa Tomei, wydajniejsza pompa paliwa (replika Wallbro).
Oprócz tego wydech 4-2-1 2" zawężony do 1,75" i zakończony twinloopem. Dolot na razie prosty na stożku Fijita
    Jeszcze nie skończony, w sumie ledwo zaczęty
    1.6L 120KM w serii.
    Plan na minimum 143KM (seria GTi)
    EcuMaster DET2, LC-1 AFR, reg. ciś. paliwa Tomei, wydajniejsza pompa paliwa (replika Wallbro).
    Oprócz tego wydech 4-2-1 2" zawężony do 1,75" i zakończony twinloopem. Dolot na razie prosty na stożku Fijita
    29 grudnia 2013, 10:26 przez ~DubSon | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Opel Kadett 3,2 V6 Turbo - 460KM 560Nm – Opel Kadett, przyjechał do nas z silnikiem 3,2 V6, naturalnie "mało było" więc została podjęta decyzja o montażu turbosprężarki (w tym przypadku Holset H1E z częścią gorącą 16cm) równocześnie została podjęta decyzja o wymianie skrzyni biegów na 6biegową Dqb z audi TT, całość jest strojona na standalone firmy Ecumaster a mianowicie EMU, poniżej kilka zdjęć z prac nad kadettem:
    Opel Kadett, przyjechał do nas z silnikiem 3,2 V6, naturalnie "mało było" więc została podjęta decyzja o montażu turbosprężarki (w tym przypadku Holset H1E z częścią gorącą 16cm) równocześnie została podjęta decyzja o wymianie skrzyni biegów na 6biegową Dqb z audi TT, całość jest strojona na standalone firmy Ecumaster a mianowicie EMU, poniżej kilka zdjęć z prac nad kadettem:
    19 sierpnia 2013, 22:33 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    To nie jest zwykłe Seicento – Modyfikacje:

Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo 

Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika

Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic 
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm 
- Pompa paliwa Audi 6 bar

Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3 

Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic

Zawieszenie: 
- Kit FK -70 
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
    Modyfikacje:

    Silnik:
    - Jest : 1.4 16v T'jet Bravo

    Modyfikacje bloku:
    - Poliuretanowe zawieszenie silnika

    Układ dolotowy:
    - Przepustnica z Bravo 1.6
    - Kolektor ssący Seria T'jet
    - Dolot kwasówka fi50
    - Intercooler Fmic
    - Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

    Układ wydechowy:
    - Turbo z Saaba 2.3 T25
    - Tłumik końcowy z Audi 80
    - Kolektory made by AhamayGarage
    - Przelot fi50

    Układ wtryskowy:
    - Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
    - Pompa paliwa Audi 6 bar

    Elektronika:
    - Seria + EcuMaster Det 3

    Układ chłodzenia:
    - Seria + Cienki wentylator Fmic

    Zawieszenie:
    - Kit FK -70
    - Dystanse 15mm na każde koło
    - Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

    Hamulce:
    - Dedykowany zestaw Brembo
    8 grudnia 2012, 17:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)