Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Amatorskie ściganie na trasach Dolnego Śląska na najwyższym poziomie. Duże prędkości i spore umiejętności kierowców na bardzo wymagających wąskich odcinkach.
    27 sierpnia 2019, 16:55 przez cubson14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podsumowanie historii mojego żółtego abartha seicento po swapie na 1.4 16v + 6bieg wystrojony na ecumaster det3 i shamowany na 103km 138nm,
    przysp 7.2sek-100km/h
    v-max 200km/h
    27 stycznia 2019, 14:46 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ford Probe GT F2T – Najmocniejszy w Polsce Ford Probe GT. Rocznik 1991. Silnik 2.2T F2T o mocy 331KM i momencie obrotowym 493NM. Zawieszenie gwintowane K-Sport, hamulce Wilwood, felgi Kosei K1-TS i wiele innych. Pozdrawiam.
    Najmocniejszy w Polsce Ford Probe GT. Rocznik 1991. Silnik 2.2T F2T o mocy 331KM i momencie obrotowym 493NM. Zawieszenie gwintowane K-Sport, hamulce Wilwood, felgi Kosei K1-TS i wiele innych. Pozdrawiam.
    FSO Polonez 1.8is lauch shift launch control Ecumaster EMU start
    18 kwietnia 2017, 8:42 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne/Youtube

    FSO Polonez 1.8is Ecumaster EMU Launch Control
    18 kwietnia 2017, 8:28 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne/Youtube

    FSO Polonez 1.8is Ecumaster EMU Launch Control Flat Shift road test
    18 kwietnia 2017, 8:29 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne/Youtube

    Tak wygląda moje Seicento Abarth

    http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek

    Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2

    swap 1.4 16v 103Km 138Nm
    skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
    kolektor wydechowy 4-1 by TRS
    cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
    ssący 1.2 16v
    przepustnica 1.2 16v
    silnik wystrojony na Ecumaster Det3
    faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.
    21 sierpnia 2016, 0:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    SKRADZIONO – !!! SKRADZIONO !!! PROSIMY O UDOSTĘPNIENIE !!!

Motomaniacy, pilnie prosimy o pomoc!
Ostatniej nocy z naszego warsztatu skradiono bolid, który przygotowywaliśmy na tegoroczne zawody. Rabusie byli na tyle zuchwali, że nawet ukradli nam przyczepę... Nr 
rejestracyjny przyczepy RZ 4350P. Niestety obraz z monitoringu nie pomoże w identyfikacji, dlatego zwracamy się do Was o pomoc.

Bolid na dzień przed zdarzeniem, wyglądał jak na załączonym zdjęciu, jednak nie posiadał oklejenia z logami i numerami. Podczas kradzieży uszkodzony został prawy 
dyfuzor, którego szczątki znaleźliśmy przy wejściu do warsztatu.

Raczej nie chodziło o kradzież w celu sprzedaży w całości, dlatego będziemy wdzięczni, za informacje jeśli zauważycie na sprzedaż jakieś charakterystyczne elementy naszego pojazdu.
Silnik Honda CBR 600rr pc37
Customowy kolektor wydechowy
Hybrydowa turbosprężarka
Felgi Braid Formrace 13"
Pompa paliwa Bosch 044
Komputer ecumaster emu
Customowy pedalbox z wyłącznikiem prądu pod pedałem hamulca
Dyferencjał BMW e36, szpera, zaślepiony żywicą
Amortyzatory Cane Creek double barrel 4 szt
Zderzak z pianki Impaxx 700

Jeśli coś wyda Wam się podejrzane, znajdziecie jakieś dziwne aukcje na alle, olx itp prosimy o kontakt przez fanpage, maila biurro@przracingteam.pl lub telefonicznie 512431492

Niestety Policja jeszcze nie ma konkretnego tropu, dlatego każda informacja może być przydatna. Udostępniajcie, publikujcie u siebie, podsyłajcie znajomym, dajcie nam 
znać, gdzie możemy się jeszcze odłosić, gdyż wiadomo, że mamy max 3-4 dni na odnalezienie pojazdu, a później pewnie skończy na wschodzie...
    !!! SKRADZIONO !!! PROSIMY O UDOSTĘPNIENIE !!!

    Motomaniacy, pilnie prosimy o pomoc!
    Ostatniej nocy z naszego warsztatu skradiono bolid, który przygotowywaliśmy na tegoroczne zawody. Rabusie byli na tyle zuchwali, że nawet ukradli nam przyczepę... Nr
    rejestracyjny przyczepy RZ 4350P. Niestety obraz z monitoringu nie pomoże w identyfikacji, dlatego zwracamy się do Was o pomoc.

    Bolid na dzień przed zdarzeniem, wyglądał jak na załączonym zdjęciu, jednak nie posiadał oklejenia z logami i numerami. Podczas kradzieży uszkodzony został prawy
    dyfuzor, którego szczątki znaleźliśmy przy wejściu do warsztatu.

    Raczej nie chodziło o kradzież w celu sprzedaży w całości, dlatego będziemy wdzięczni, za informacje jeśli zauważycie na sprzedaż jakieś charakterystyczne elementy naszego pojazdu.
    Silnik Honda CBR 600rr pc37
    Customowy kolektor wydechowy
    Hybrydowa turbosprężarka
    Felgi Braid Formrace 13"
    Pompa paliwa Bosch 044
    Komputer ecumaster emu
    Customowy pedalbox z wyłącznikiem prądu pod pedałem hamulca
    Dyferencjał BMW e36, szpera, zaślepiony żywicą
    Amortyzatory Cane Creek double barrel 4 szt
    Zderzak z pianki Impaxx 700

    Jeśli coś wyda Wam się podejrzane, znajdziecie jakieś dziwne aukcje na alle, olx itp prosimy o kontakt przez fanpage, maila biurro@przracingteam.pl lub telefonicznie 512431492

    Niestety Policja jeszcze nie ma konkretnego tropu, dlatego każda informacja może być przydatna. Udostępniajcie, publikujcie u siebie, podsyłajcie znajomym, dajcie nam
    znać, gdzie możemy się jeszcze odłosić, gdyż wiadomo, że mamy max 3-4 dni na odnalezienie pojazdu, a później pewnie skończy na wschodzie...
    1 kwietnia 2016, 11:42 przez ~przracingteam | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.facebook.com/przracingteam

    Mitsubishi Eclipse I generacji z silnikiem 2.0 turbo (4g63T) po kompletnym remoncie.

    -Turbosprężarka big16g z Lancera Evo III
    -Wtryskiwacze 560 z Lancera Evo IX
    -Wydech pełen przelot 2,75’ z końcową puchą HKS Hi-power (bardzo głośny)
    -Pompa paliwa Deatschwerks
    -Customowy dolot + intercooler FMIC 700x180x65
    -Silnik wystrojony na kompie EcuMaster Det3 przy doładowaniu 1.2 bara
    29 marca 2016, 22:09 przez Dandan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Opel Astra F  4x4 650 koni – Spotkana na MotoWeekend w Gorzowie Wlkp.


Silnik: z32se
Wersja nadwozia : sedan
Rok produkcji 2000 

Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C
Turbo Holset hx35w
Intercooler Mishimoto
BOV HKS
Wałki ssące i wydechowe G z X30XE
Kolektora dolotowy od X30XE +porting
Wtryski 850CC
Wydech 3 cale
Filtr powietrza ITG
Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak
AFR Wideband INNOVATE
Świece Bosh F5DP0R
Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C
Strojone na Ecumaster EMU.
    Spotkana na MotoWeekend w Gorzowie Wlkp.


    Silnik: z32se
    Wersja nadwozia : sedan
    Rok produkcji 2000

    Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C
    Turbo Holset hx35w
    Intercooler Mishimoto
    BOV HKS
    Wałki ssące i wydechowe G z X30XE
    Kolektora dolotowy od X30XE +porting
    Wtryski 850CC
    Wydech 3 cale
    Filtr powietrza ITG
    Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak
    AFR Wideband INNOVATE
    Świece Bosh F5DP0R
    Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C
    Strojone na Ecumaster EMU.