Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest głowica rozwalona. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    7 maja 2020, 13:39 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning KungFu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest silnik zepsuty. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    4 maja 2020, 10:53 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po polsku aka Smerf.
    W tym odcinku pokażemy wam, jak smerf zachowa się na dyno. Da rade może nawet 1000 Koni ? Czy wybuchnie mu silnik RB26? Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    29 kwietnia 2020, 13:43 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning Kung Fu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, na jakie cewki zmieniłyśmy przy tym Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, co zmieniłyśmy przy Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissana Skyline R34 GTR to RB26dett, wymieniliśmy tłoki, korbowody, turbo sprężarki, wtryski, ECU na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    19 kwietnia 2020, 14:50 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amatorskie ściganie na trasach Dolnego Śląska na najwyższym poziomie. Duże prędkości i spore umiejętności kierowców na bardzo wymagających wąskich odcinkach.
    27 sierpnia 2019, 16:55 przez cubson14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podsumowanie historii mojego żółtego abartha seicento po swapie na 1.4 16v + 6bieg wystrojony na ecumaster det3 i shamowany na 103km 138nm,
    przysp 7.2sek-100km/h
    v-max 200km/h
    27 stycznia 2019, 14:46 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ford Probe GT F2T – Najmocniejszy w Polsce Ford Probe GT. Rocznik 1991. Silnik 2.2T F2T o mocy 331KM i momencie obrotowym 493NM. Zawieszenie gwintowane K-Sport, hamulce Wilwood, felgi Kosei K1-TS i wiele innych. Pozdrawiam.
    Najmocniejszy w Polsce Ford Probe GT. Rocznik 1991. Silnik 2.2T F2T o mocy 331KM i momencie obrotowym 493NM. Zawieszenie gwintowane K-Sport, hamulce Wilwood, felgi Kosei K1-TS i wiele innych. Pozdrawiam.
    FSO Polonez 1.8is lauch shift launch control Ecumaster EMU start
    18 kwietnia 2017, 8:42 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne/Youtube

    FSO Polonez 1.8is Ecumaster EMU Launch Control
    18 kwietnia 2017, 8:28 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne/Youtube