Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Do nakręcenia takiego filmu zmotywowali mnie młodzi ludzie, chętni do zostania w Polsce i pracy... co to znaczy? Wszyscy wyjeżdżają, lub zostają ucząc się dalej, aby postarać się o lepszą pracę za godne wynagrodzenie.

    Dlaczego motywacja i skąd filmik, właśnie takie osoby które zostają i pracują, mówiły o potężnych kosztach, a wcale tak nie jest. Kolega Kamil, na którego aucie dokonywałem modyfikacji właśnie jest przykładem takiej osoby. Został na miejscu(PL). Sam z 1.3 dokonał swap na 1.5 VTEC eco, brał już udział w zawodach na 1/4 mili, a chcę w przyszłym sezonie startować już w innej klasie jeżeli plany się powiodą. Poprosił mnie abym dla was nagrał taki filmik (czym się zajmuję, czego możemy dokonać, czy jest warto), koszty nie są duże, czyli.. modyfikować i starać się o więcej, rozwijać!

    Na prośbę kolegi dodaje, taki film dla was. Modyfikujcie, jeździjcie - to nie tylko moje zdanie.
    2 sierpnia 2016, 7:57 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Eco driving? No thanks – Audi S8 D4
4.0 V8 520 KM 650 Nm
0-100 km/h: 4,2 s
    Audi S8 D4
    4.0 V8 520 KM 650 Nm
    0-100 km/h: 4,2 s
    Ostatnio głośno jest o eco (pozdrawiam VW), ale dziś bardziej o minusach związanych z eko jazdą.
    27 września 2015, 20:07 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zmiana przepisów nakłada na "młodych" kierowców obowiązek eco jazdy na egzaminie, jednak wytyczne są dalekie od eco!
    18 stycznia 2015, 20:06 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (36)
    Eco Auto –
    24 listopada 2014, 21:31 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostatnie etapy tworzenia polskiego supersamochodu – Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

    Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Jaki samochód przypomina wam ten dźwięk silnika??

    Silnik benzynowy turbodoładowany, R2, 875 cm3
    Moc: 105 (98*) KM przy 5500 (5750*)
    Moment:145 (120*) Nm przy 2000 (1750*) obr./min
    *-Tryb eco
    13 sierpnia 2014, 13:08 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Najoszczędniejsze auto świata – Pac Car II,samochód który w 2005 roku wziął udział w wyścigu Shell Eco Marathon i spalił średnio 0,01857 l benzyny na 100 km. Pac Car II to dzieło Federalnego Instytutu Technologii w Zurichu.
    Pac Car II,samochód który w 2005 roku wziął udział w wyścigu Shell Eco Marathon i spalił średnio 0,01857 l benzyny na 100 km. Pac Car II to dzieło Federalnego Instytutu Technologii w Zurichu.