Szukaj
Znalazłem 36 takich materiałów
Dlaczego motywacja i skąd filmik, właśnie takie osoby które zostają i pracują, mówiły o potężnych kosztach, a wcale tak nie jest. Kolega Kamil, na którego aucie dokonywałem modyfikacji właśnie jest przykładem takiej osoby. Został na miejscu(PL). Sam z 1.3 dokonał swap na 1.5 VTEC eco, brał już udział w zawodach na 1/4 mili, a chcę w przyszłym sezonie startować już w innej klasie jeżeli plany się powiodą. Poprosił mnie abym dla was nagrał taki filmik (czym się zajmuję, czego możemy dokonać, czy jest warto), koszty nie są duże, czyli.. modyfikować i starać się o więcej, rozwijać!
Na prośbę kolegi dodaje, taki film dla was. Modyfikujcie, jeździjcie - to nie tylko moje zdanie.
Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.
Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
Silnik benzynowy turbodoładowany, R2, 875 cm3
Moc: 105 (98*) KM przy 5500 (5750*)
Moment:145 (120*) Nm przy 2000 (1750*) obr./min
*-Tryb eco
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›