Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 198 takich materiałów
    OdRATOWANA piątka – Mercedes W140, VW T1, Nissan Silvia S13, Honda Jazz, BMW e32. Wszystkie zrobione prze ze mnie w skali 1/24.
    Mercedes W140, VW T1, Nissan Silvia S13, Honda Jazz, BMW e32. Wszystkie zrobione prze ze mnie w skali 1/24.
    Jazz & e32 w garażu – Kolejne modele na dioramce w skali. Tym razem odRatowane.
    Kolejne modele na dioramce w skali. Tym razem odRatowane.
    Wspomnienia z garażu - BMW 730 E32 –
    27 maja 2015, 22:23 przez JaroMotoBlog (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    jaromotoblog.pl

    BMW E32 767iL V16 "Goldfish" Prototyp – Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

Dane techniczne:
-Pojemność:       6651 cm³
-Moc:             408 KM przy 5200 obr/min 
-Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
    I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
    Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

    Dane techniczne:
    -Pojemność: 6651 cm³
    -Moc: 408 KM przy 5200 obr/min
    -Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    15 marca 2015, 14:11 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne wykonanie

    Mały trening przed sezonem 2015.
    3.5l m30b35 + kompressor
    319kM
    735 e32 89r
    15 marca 2015, 19:12 przez hopkins (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)