Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 198 takich materiałów
    BMW 735iA –
    27 grudnia 2015, 19:58 przez kacperro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BeeMki Mki – Chyba nie wszystkie bo raczej nie było BMW E32 M7
    Chyba nie wszystkie bo raczej nie było BMW E32 M7
    BMW E32 –
    26 października 2015, 18:28 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 –
    30 września 2015, 16:32 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 – Piękny, legendarny 7er.
    Piękny, legendarny 7er.
    16 sierpnia 2015, 14:31 przez Guszczyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 V16 – BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    Moje E32 po przyciemnieniu lamp – Jak się spodoba dodam coś więcej.
    Jak się spodoba dodam coś więcej.