Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 198 takich materiałów
    BMW e32 750i  V12 –
    10 września 2014, 22:44 przez ~konrad | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 – Nowa w rodzinie.
    Nowa w rodzinie.
    Śliczna E32 –
    30 lipca 2014, 19:12 przez Turek_69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 750i – Tyle szczęścia na raz. Moja śliczna.
    Tyle szczęścia na raz. Moja śliczna.
    Moje maleństwo e32 730i – Co prawda nie jest w idealnym stanie, ale przynajmniej nie jest pożyczona od taty.
    Co prawda nie jest w idealnym stanie, ale przynajmniej nie jest pożyczona od taty.
    15 lipca 2014, 15:06 przez LucjanDevil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    I Amorki się robią - E32 – Wymiana amortyzatorów, ciężko w takim słońcu, ale jak tego nie kochać? I ta satysfakcja!
    Wymiana amortyzatorów, ciężko w takim słońcu, ale jak tego nie kochać? I ta satysfakcja!
    8 lipca 2014, 13:54 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Środeczek E32 –
    8 lipca 2014, 14:07 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    BMW 7er & BMW 5er – Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    8 lipca 2014, 23:18 przez Kruszooon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    BMW e32 – Idealny stan, można powiedzieć kolekcjonerski.
    Idealny stan, można powiedzieć kolekcjonerski.
    22 czerwca 2014, 21:47 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    1986 BMW E32 - Ciekawe wnętrza #28 – Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    4 czerwca 2014, 18:47 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    bimmerin.net