Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    W dniu dzisiejszym wybieramy się w rejony województwa Opolskiego aby odkryć motoryzację z zagłębia Harley'a Davidsona. Czemu? Wszystko się wyjaśni w odcinku a w nim:
    - Honda Magna
    - Yamaha Virago
    - Harley-Davidson Fat Boy
    - Harley-Davidson Dyna
    - Harley-Davidson WL

    Zapraszam
    5 stycznia 2019, 10:36 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Mały samochód sportowy produkowany w latach 1952 - 1956 przez francuską firmę Panhard. Oferowany był jako roadster i cabrio. Powstało ponad 4700 sztuk.
    18 listopada 2018, 20:16 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panhard Dyna Z –
    21 września 2018, 23:31 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza pasja e30 – Po lewej mój nowy nabytek, e30 320i, po prawej e30 318i kolegi a w tle dyna.
    Po lewej mój nowy nabytek, e30 320i, po prawej e30 318i kolegi a w tle dyna.
    1 czerwca 2014, 11:30 przez bartus12342 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    MF 7618 – 200 Km  Dyna-6 / VT
    200 Km Dyna-6 / VT
    7 października 2013, 16:19 przez bonarek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mordka mojego Paszczurka – Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    6 września 2013, 2:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Syrena Sport – Mojego nowego poznanego przyjaciela na forum m4h7f ktorego graco pozdrawiam :P 

Syrena Sport – prototyp (dokładniej: przedprototyp, demonstrator technologii) polskiego samochodu sportowego, zbudowany w późnych latach 50. w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie. Z powodów techniczno-produkcyjnych oraz ze względu na ogólną sytuację polityczno-gospodarczą samochód nie trafił do masowej produkcji.

Syrena Sport była dwudrzwiowym coupé o nadwoziu z tworzyw sztucznych, opartym na stalowej, samonośnej płycie podłogowej. Źródłem napędu był nowo skonstruowany, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik typu bokser z aluminiowym korpusem. Żeliwne cylindry, tłoki i zmodyfikowane[1] aluminiowe głowice były elementami z silnika S-03 motocykla SFM Junak. Prototypowy silnik otrzymał osprzęt (gaźniki, zapłon, pompa paliwa) z francuskiego samochodu Panhard Dyna Z i przy pojemności 698 cm² rozwijał ok. 35 KM przy 5000 obrotów. Jednostkę napędową umieszczono przed przednią osią, napędzała ona koła przednie przez czterostopniowa skrzynię biegów, identyczną z modelem z Syreny 100, z której przeniesiono także zawieszenie przednie (niezależne z pojedynczym, poprzecznym resorem piórowym, dolnymi wahaczami poprzecznymi oraz hydraulicznymi amortyzatorami obustronnego działania), które zmodyfikowano ze względu na wymiary Syreny Sport i nisko przebiegająca linię maski[2]. Specyficzne dla Syreny Sport było także niezależne zawieszenie tylnych kół, oparte na wahaczach wleczonych, drążkach skrętnych i niemal poziomo umieszczonych hydraulicznych amortyzatorach, oraz hydrauliczny napęd sprzęgła i mechanizm zmiany biegów w podłodze.
    Mojego nowego poznanego przyjaciela na forum m4h7f ktorego graco pozdrawiam :P

    Syrena Sport – prototyp (dokładniej: przedprototyp, demonstrator technologii) polskiego samochodu sportowego, zbudowany w późnych latach 50. w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie. Z powodów techniczno-produkcyjnych oraz ze względu na ogólną sytuację polityczno-gospodarczą samochód nie trafił do masowej produkcji.

    Syrena Sport była dwudrzwiowym coupé o nadwoziu z tworzyw sztucznych, opartym na stalowej, samonośnej płycie podłogowej. Źródłem napędu był nowo skonstruowany, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik typu bokser z aluminiowym korpusem. Żeliwne cylindry, tłoki i zmodyfikowane[1] aluminiowe głowice były elementami z silnika S-03 motocykla SFM Junak. Prototypowy silnik otrzymał osprzęt (gaźniki, zapłon, pompa paliwa) z francuskiego samochodu Panhard Dyna Z i przy pojemności 698 cm² rozwijał ok. 35 KM przy 5000 obrotów. Jednostkę napędową umieszczono przed przednią osią, napędzała ona koła przednie przez czterostopniowa skrzynię biegów, identyczną z modelem z Syreny 100, z której przeniesiono także zawieszenie przednie (niezależne z pojedynczym, poprzecznym resorem piórowym, dolnymi wahaczami poprzecznymi oraz hydraulicznymi amortyzatorami obustronnego działania), które zmodyfikowano ze względu na wymiary Syreny Sport i nisko przebiegająca linię maski[2]. Specyficzne dla Syreny Sport było także niezależne zawieszenie tylnych kół, oparte na wahaczach wleczonych, drążkach skrętnych i niemal poziomo umieszczonych hydraulicznych amortyzatorach, oraz hydrauliczny napęd sprzęgła i mechanizm zmiany biegów w podłodze.
    15 maja 2012, 21:41 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)

    1