Szukaj
Znalazłem 164 takie materiały
-tloki CP,
-korby Eagle,
-wszystko skrecone na srubach ARP
-wtryski 450ccm
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
-- regulator cisnienia paliwa
- resistor box
UKLAD DOLOTOWY:
-turbo Garrett T3
-filtr K&N
- blow off
-intercooler
UKLAD WYDECHOWY:
-orurowanie by promotor
-kolektor by promotor
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
-wastegate
ELEKTRONIKA:
- ecu p28 + crome
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
-El.szyby,szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY
-Skrzynia S4C z LSD
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
ZAWIESZENIE:
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
-przednia rozporka MUGEN
-c-pillar
-tylnia dolna megan racing
UKLAD HAMULCOWY
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
-tył tarcze 240mm
-klocki EBC RedStuff
-wydajniejsza pompa i serwo od vti
BODY-KIT:
-lakier złoto-żółty z pt cruiser
-Lotka spoon
-maska laminat
-burta usdm
-lusterka spoon
-dokładka type-r
- Lampy przod TYC
-lampy tył clear
-ksenon 8000k
-felgi Drag dr9 black
-opony przód Toyo r888 225/45 16'
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
Srodek:
-fotele kubełkowe mirco
-całe czarne wnetrze,
-kiera omp
-pasy 3pkt sparco
-słupek na zegary
-tarcze spoon
-gałka mugen
Car audio: brak
Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.
Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.
Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.