Szukaj
Znalazłem 64 takie materiały
honda civic hb v gen 94 rok
Body-kit:
- pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
- dokładka backyard
- lusterka F1 style
- tylnia burta usdm laminat
- owiewki szyb heko
- nakładki progów z vi gena
- usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
- usunięcie listew bocznych
- pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
- oem chlapacze na tył
- lotka BYS
Wnętrze:
- czarne wnętrze z wersji noblesse,
- oem podłokietnik,
- czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
- czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
- oem dywaniki civic
- wypinka kierownicy
- nakładki na pedały mugen
- zegary honda s2000
- obszycie podsufitki alcantarą na czarno
- kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
- boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- gałka skunk2
- pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
- pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą
Silnik:
- pełny clean pod maską
- swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
- pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
- chromowanie śrub silnika i osprzętu
- kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
- przeniesienie akumulatora do bagażnika
- przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
- magnetyczne korki oleju
- mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
- washersy czarne password jdm
- gruba chłodnica wody
(na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)
Układ dolotowy:
- parówa carbon dexcraft
Układ wydechowy:
- kolektor bisimoto
- wywalenie katalizatora
- pełen przelot 2,16"
- shotgun
Elektryka:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
Elektronika:
- seria,
Oświetlenie:
- clear black plus soczewki bixenon
- xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
- ambery
- fogi zółte
- lampy tył red white usdm
- płaskie kierunki boczne
Układ hamulcowy:
- swap tarcz przód na 262mm
- swap tarcz na tył 242mm
- stalowy oplot na tył
- pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu
Układ napędowy:
- seria
Zawieszenie:
- gwint TA plus sprężyny z coiloverów
- skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
- skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
- custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
- przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
- w pełni customowe zwrotnice
- wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
- custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,
Car-audo:
- głośniki sony xplode
- radio 2 din
Link do fan page na fb:
https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
- Rozpórka górna GSG
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
- Filtr odmy Simota
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata
- Tow Hook Epman
Wymiana wszystkich filtrów i olei w skrzyni i silniku jak dla mnie to podstawa, korzystałem z mechanika (ps. Pozdrowienia dla Woj-saw) bo po tym wszystko już robiłem sam czyli wymiana kierunków i lamp na białe, montaż ringów do jazdy dziennej, rangi na zegarach też już są. Następnie wymiana całego oświetlenia wnętrza na Led, porządne pranie całego wnętrza z demontażem foteli i kanapy, a później zabezpieczenie skóry odpowiednimi kosmetykami, gruntowna polerka. 14godz pracy, na koniec ręce jak z waty, wymiana zawieszenia na -40mm (moja robota) no i na koniec koło 20". Teraz tylko przyciemnić szyby, no i może dokładka na przedni zderzak Alpina (jeszcze się zastanawiam). Tak wyglądało moje ostatnie dwa miesiące pracy przy aucie, dlatego mogę dumny ze zrobiłem to sam. Pozdrowienia dla motokillerów.