Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Witam Dziś w odcinku mały test dmuchawy którą dostałem do testów. Urządziłem mały test i porównanie Dmuchawa vs scierka :-)
    31 października 2020, 15:45 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Przepis na zajebisty driftingowy przejazd:
    1. Dostań po twarzy dmuchawą z zimnym powietrzem
    2. Wrzuć 5 (!) bieg
    3. Wciśnij prawą stopę w podłogę
    4. Czekaj cierpliwie aż reszta swiata zniknie w dymie
    23 stycznia 2017, 14:03 przez X_Drift (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na szkolnych praktykach... – Dmuchawa do śniegu produkcji Rosyjskiej napotkana na szkolnych praktykach. Ponad 50 lat a nadal odśnieża nasze drogi, posiada potężny silnik, marki niestety nie znam.
    Dmuchawa do śniegu produkcji Rosyjskiej napotkana na szkolnych praktykach. Ponad 50 lat a nadal odśnieża nasze drogi, posiada potężny silnik, marki niestety nie znam.
    Prawdziwy Unikat – Nowy Fiat 126p. wyjechał z Polmozbytu i przestał 22 lata w garażu. Maluch został zakupiony 17.11.1989 r. w Polmozbycie przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie. Samochód wyruszył z Polmozbytu do Brwinowa, małej miejscowości pod Warszawą. Jak się później okazało była to jego pierwsza i jedyna podróż. Prawdziwy przebieg auta to – 27 km. Dzięki takiemu odkryciu można zobaczyć, jak wyglądał w tamtym czasie nowy Fiat 126p. Jest to najuboższa wersja jaka była dostępna wtedy na rynku: wąskie zderzaki bez listew, zwykłe nie rozkładane fotele, zwykłe pasy (nie ściągały się automatycznie), brak prawego lusterka, ogrzewanej szyby tylnej, radia, zapalniczki. Jedyny ekstras - to dmuchawa na przednia szybę. Ciekawe, że samochód nie został nigdy zarejestrowany. Gdyby auto zarejestrować dzisiaj, to rokiem produkcji będzie 1989, a datą pierwszej rejestracji - 2013. Właściciel nie zamierza jednak tego robić, bo niezarejestrowany samochód, to rzadko spotykany ewenement. Zachował się również komplet dokumentów.
    Nowy Fiat 126p. wyjechał z Polmozbytu i przestał 22 lata w garażu. Maluch został zakupiony 17.11.1989 r. w Polmozbycie przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie. Samochód wyruszył z Polmozbytu do Brwinowa, małej miejscowości pod Warszawą. Jak się później okazało była to jego pierwsza i jedyna podróż. Prawdziwy przebieg auta to – 27 km. Dzięki takiemu odkryciu można zobaczyć, jak wyglądał w tamtym czasie nowy Fiat 126p. Jest to najuboższa wersja jaka była dostępna wtedy na rynku: wąskie zderzaki bez listew, zwykłe nie rozkładane fotele, zwykłe pasy (nie ściągały się automatycznie), brak prawego lusterka, ogrzewanej szyby tylnej, radia, zapalniczki. Jedyny ekstras - to dmuchawa na przednia szybę. Ciekawe, że samochód nie został nigdy zarejestrowany. Gdyby auto zarejestrować dzisiaj, to rokiem produkcji będzie 1989, a datą pierwszej rejestracji - 2013. Właściciel nie zamierza jednak tego robić, bo niezarejestrowany samochód, to rzadko spotykany ewenement. Zachował się również komplet dokumentów.
    17 maja 2013, 1:02 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    STAR 1142 – Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
SILNIK: S359M
MOC: 150km/170km turbo
Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
Dop. Nacisk osi: 11 ton.
Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
    SILNIK: S359M
    MOC: 150km/170km turbo
    Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
    Dop. Nacisk osi: 11 ton.
    Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
    Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    9 listopada 2012, 17:58 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1