Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 4 takie materiały
    Tak wygląda moje kolejne podejście do Audi E-Trona GT RS. Tym razem w dość ekstremalnych warunkach, bo kazałem mu się wozić zimą, w mieście, w trudnej pogodzie i w niskich temperaturach. Podgrzewam fotele, używam AC I słucham głośno muzy. W najnowszym vlogu skupiam się na pragmatycznym aspekcie tego super EV. Na zasięgu.

    Specka:
    Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
    Moment: 830Nm
    Bateria: 83,7kwh netto
    Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
    Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
    Zawieszenie: powietrzne
    Tylna skretna oś w standardzie
    Masa: 2323kg
    E-diff
    Bagażnik: 350 litrów
    Frunk: 81 litrów
    0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
    Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
    Zasięg: 456km WLTP
    Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
    *10h około 100km zasiegu z gniazdka
    Koła: 21”
    Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
    rozkład masy: 50:50
    CX: 0,24

    Ciekawostka:
    Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
    19 stycznia 2022, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Srebrny - 1999 316i M52B28 swap, m50 mani, h&r lowering springs, cnc71 lock adapters, 3.38 welded diff
    Biały - 1995 316i M42B18 swap - still in progress
    24 listopada 2021, 12:14 przez ~Kickflip | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A6 C4 2.8Q • USA • – Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Klimatycznie w Audi – Rzut oka na pewien szczegół.
    Rzut oka na pewien szczegół.

    1