Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 502 takich materiałów
    Nowa seria pięć już nie jest taka nowa i ceny które są za ten samochód są w miarę dostępne praktycznie dla każdego mniejszego przedsiębiorcy. W związku z tym że w 2019 roku zmieniają się przepisy dotyczące odliczeń VAT jak i podatku dochodowego od aut powyżej 150 000,- na warsztat wziąłem auto na które dostałem całkiem dobrą ofertę na 24 miesięczny leasing. Nie zanudzam zobaczcie co mam do powiedzenia na temat tego auta jakim jest BMW518D o mocy 150 KM
    13 listopada 2018, 20:57 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: felixiada
    Polerka maski –
    23 października 2018, 12:34 przez Suuchy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Jakie paliwo zużywał pierwszy silnik wysokoprężny opatentowany przez Rudolfa Diesla w 1892 r.? – Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję.  Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.
    Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję. Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.
    23 października 2018, 13:20 przez kustosz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W124 2.5 DIESEL – Moje W124 na myjni.

Kamil Cięszczyk Fotografia .
    Moje W124 na myjni.

    Kamil Cięszczyk Fotografia .
    14 października 2018, 17:33 przez Kamilek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Diesel mus dymić –
    22 września 2018, 23:19 przez RPCserwis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfaholizm – Kiedyś przytrafiło mi się wymieniać zawór overboost.
    Kiedyś przytrafiło mi się wymieniać zawór overboost.
    30 czerwca 2018, 19:47 przez ~Emdzej2 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Diesel
    5 czerwca 2018, 9:41 przez jakitaki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    400tyś - ledwo dotarty- 2.5tdi v70 – Nie złapałem dokładnie, ale przekroczone to przekroczone
    Nie złapałem dokładnie, ale przekroczone to przekroczone
    21 maja 2018, 11:11 przez wojciech96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Która armia używała głównie silników diesla w czołgach podczas II wojny światowej? – Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.