Szukaj
Znalazłem 48 takich materiałów
Instagram www.instagram.com/motocamil94
BLOG wwww.motocamil94.pl
Bracia Andersson zdecydowali się na swap silnika i zamiast oryginalnej jednostki 1.5 dCi o mocy 80 KM pod maskę „Kangura” trafił 6-cylindrowy turbodiesel Mercedesa OM606, który otrzymał turbosprężarkę Holset HX40 Super oraz kompresor Eaton M90.
Potężna moc z 3-litrowego silnika przekazywana jest na tylne koła dzięki osi zaadoptowanej z Volvo 940.
Oczywiście modyfikacje objęły również wnętrze auta. Ze środka wyjęto wszystkie zbędne elementy wyposażenia i tapicerki, a zamiast oryginalnych foteli zamontowano kubełki z szelkowymi pasami bezpieczeństwa oraz rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›