Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Czyste auto.. – ..to szczęśliwe auto
    ..to szczęśliwe auto
    5 września 2016, 17:15 przez SpookyAga (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    OEM+ PinkStyle CRX, foto by Aga'Shots

    Honda CRX ED9 1991 – Z jednostką napędową D16Z5 o mocy 192 KM i 197 Nm.
    Z jednostką napędową D16Z5 o mocy 192 KM i 197 Nm.
    Honda Cyber CRX – ED9 D16Z5
Plany na teraz:
- nowy rozrząd
- wymiana oleju na Valvoline
- nowe tarcze hamulcowe na przód

Plany na wiosnę:
- obniżenie 30-40mm na samych sprężynach lub gwint jeśli znajdę
- felgi 15" - replika Volk TE37
- odblokowanie dolotu i doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
- odetkanie wydechu - przejście na 4-2-1 i wywalenie katalizatora.
    ED9 D16Z5
    Plany na teraz:
    - nowy rozrząd
    - wymiana oleju na Valvoline
    - nowe tarcze hamulcowe na przód

    Plany na wiosnę:
    - obniżenie 30-40mm na samych sprężynach lub gwint jeśli znajdę
    - felgi 15" - replika Volk TE37
    - odblokowanie dolotu i doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
    - odetkanie wydechu - przejście na 4-2-1 i wywalenie katalizatora.
    22 września 2014, 11:36 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Honda CRX – ED9 z silnikiem D16Z5

Mój pierwszy samochód.
    ED9 z silnikiem D16Z5

    Mój pierwszy samochód.
    21 września 2014, 21:34 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kultowe samochody – Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
Silniki
SOHC (D14A1: 91 KM),
DOHC 16V:
D16Z5: 126 KM,
D16A8: 127 KM,
D16A9: 132 KM,
DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

    Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
    Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Silniki
    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    4 czerwca 2014, 13:24 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CRX vol. 3 – 1990 D16Z5+
    1990 D16Z5+
    31 sierpnia 2013, 18:40 przez ~Edison | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    CRX vol. 2 – 1990 D16Z5
    1990 D16Z5
    18 sierpnia 2013, 12:47 przez ~Edison | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mój stary i niezawodny CRX – 1990 D16Z5

Jak się spodoba to dam więcej
    1990 D16Z5

    Jak się spodoba to dam więcej
    12 sierpnia 2013, 0:26 przez ~Edison | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Honda CRX II gen.   KONKURS – Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta:

    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
        D16Z5: 126 KM,
        D16A8: 127 KM,
        D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM).

Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta:

    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM).

    Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    7 kwietnia 2012, 23:02 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1