Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Silvia S15 czy Skyline GTR R34? – Widoki niczym z Japonii.
Pocztówka z Lublina
    Widoki niczym z Japonii.
    Pocztówka z Lublina
    Mercedes 190 vs Mercedes w124 – Ktory Mesio lepszy 190 czy w124 pod względem spalania i awaryjności tych dwóch aut czy diesel czy benzyna + lpg zwracam się do użytkowników tych modeli lub mechaników proszę o małą podpowiedź
    Ktory Mesio lepszy 190 czy w124 pod względem spalania i awaryjności tych dwóch aut czy diesel czy benzyna + lpg zwracam się do użytkowników tych modeli lub mechaników proszę o małą podpowiedź
    15 lipca 2013, 23:36 przez matic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Profesjonalne uszczelnienie – Ciekawe czy teraz jest szczelny
    Ciekawe czy teraz jest szczelny
    17 lipca 2013, 16:15 przez Rysiek2811 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    17 lipca 2013, 11:11 przez jahho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Shortshifter - kolejny mod do poczciwej fiesciny – Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem. 



1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię? 
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji? 
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm! 

[b]3) Budżet? 
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy. 

4) Co jest potrzebne? 
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka: 

- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy) 
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii) 
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka) 
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej 

Do wykonania shortshifta przede wszystkim: 

- spawarka 
- szlifierka 
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm 
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm. 
- coś do mierzenia typu linijka
    Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem.



    1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
    Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

    2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
    Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!

    [b]3) Budżet?
    Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.

    4) Co jest potrzebne?
    Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:

    - klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
    - nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
    - torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
    - kombinerki do zdjęcia osłony termicznej

    Do wykonania shortshifta przede wszystkim:

    - spawarka
    - szlifierka
    - kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
    - kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
    - coś do mierzenia typu linijka
    17 lipca 2013, 3:26 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wie może ktoś jak to się nazywa? – Mam do was prośbę. Czy powiecie mi jak to się nazywa, jaki motocykl (może skuter) jest na bazie tego powyżej, i jaki mniej więcej jest tego koszt. Z góry dziękuje.
    Mam do was prośbę. Czy powiecie mi jak to się nazywa, jaki motocykl (może skuter) jest na bazie tego powyżej, i jaki mniej więcej jest tego koszt. Z góry dziękuje.
    14 lipca 2013, 8:32 przez Michalos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowa Warszawa – Nowa Warszawa

Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu  po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    Nowa Warszawa

    Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

    Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

    Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

    Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

    Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

    Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

    Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

    Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

    Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    16 lipca 2013, 20:35 przez pawel3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Co o tym myślicie? – Czy to pasuje do e34? Szczerze proszę
    Czy to pasuje do e34? Szczerze proszę
    16 lipca 2013, 10:30 przez BmwManiae34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)