Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    Materiał poświęcony siłom wynikającym z konstrukcji silnika.
    31 grudnia 2022, 19:34 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Wpadajcie po najnowszego vloga z jeszcze ciepłym Astonem. Co za auto!

    Specka:

    Silnik ICE: 4.0
    Cylindry: V8
    Doładowanie: Twin Turbo
    Typ: hybryda
    Moc: 1012KM
    Konstrukcja: karbon tub
    Masa: Około 1600kg
    Skrzynia: Graziano 8B DCT
    Koła: 19/20"
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Czas na Ringu: poniżej 6:30 (cel)
    Cena: około 5 milionów zł
    Populacja: 999 sztuk
    9 grudnia 2022, 10:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Specka:
    Silnik: 4.0
    Doładowanie: brak | NA
    Cylindry: 6 bokser
    Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
    Moc: 500KM
    Moment: 450Nm
    Max obroty: 9000rpm
    0-100 w 3.26s
    0-200 w 10,6s
    100-200 w 7.3s
    Vmax: 315km/h
    Masa: 1415kg
    Koła: 20”
    Skrzynia: PDK 7B
    Bak: 90L
    Bagażniki: dwa
    Koła: 20” kute alu
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Cena: od 731 000zł brutto
    Testowany: 963 000zł brutto

    Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
    29 czerwca 2022, 9:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

    Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Honda Integra – Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 wynosi 190 KM. Silnik HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1797 cm3. Na każdy cylinder w silniku HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 osiąga moment obrotowy 178 Nm. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to benzyna.

Warto nadmienić, że HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4400 mm długości, 1705 mm szerokości, 1320 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 wynosi 190 KM. Silnik HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1797 cm3. Na każdy cylinder w silniku HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 osiąga moment obrotowy 178 Nm. HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 to benzyna.

    Warto nadmienić, że HONDA Integra Type-R Coupe II 1.8 posiada 2 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4400 mm długości, 1705 mm szerokości, 1320 mm wysokości.
    Honda RVF750R RC45 – Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

    Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.