Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Zapraszam do obejrzenia drugiego odcinka serii dotyczącego aerodynamiki samochodu. Ponieważ kanał dopiero raczkuje będę wdzięczny za plusy, jeśli odcinek Wam się spodoba oraz proszę o konstruktywną krytykę.
    15 stycznia 2017, 19:50 przez ProjectGranTurismo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Citroen CX GTI –
    4 stycznia 2017, 21:19 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Profilówka –
    20 września 2015, 16:08 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi 100 Turbo – Audi 100 C3 debiutowało w 1983 roku, zdobywając tytuł European Car of the Year. Serca klientów z miejsca zdobyło aerodynamiczną sylwetką (Cx = 0,3), wysokim komfortem i nowoczesnymi rozwiązaniami (jak system procon-ten, odpowiedzialny za odsuwanie kierownicy od głowy kierowcy podczas wypadku). Z czasem doceniono również jego mechaniczną trwałość i odporność na korozję, będąca efektem obustronnego cynkowania blach. Dziś jedyny problem w tym, że większość egzemplarzy została już kompletnie wyeksploatowana. (Egzemplarz z foty to rocznik 1989)
    Audi 100 C3 debiutowało w 1983 roku, zdobywając tytuł European Car of the Year. Serca klientów z miejsca zdobyło aerodynamiczną sylwetką (Cx = 0,3), wysokim komfortem i nowoczesnymi rozwiązaniami (jak system procon-ten, odpowiedzialny za odsuwanie kierownicy od głowy kierowcy podczas wypadku). Z czasem doceniono również jego mechaniczną trwałość i odporność na korozję, będąca efektem obustronnego cynkowania blach. Dziś jedyny problem w tym, że większość egzemplarzy została już kompletnie wyeksploatowana. (Egzemplarz z foty to rocznik 1989)
    Citroen CX 25 Prestige – Citroen CX Prestige z 1986 roku to szczególna wersja komfortowej francuskiej limuzyny, z rozstawem osi przedłużonym o całe 25 centymetrów. W Europie te samochody pełniły najczęściej funkcje dyplomatyczne i tak też zostały zapamiętane. Egzemplarz zwraca uwagę doskonałą prezencją, w tym świetnie zachowanym wnętrzem, luksusowo tapicerowanym pikowaną skórą.
    Citroen CX Prestige z 1986 roku to szczególna wersja komfortowej francuskiej limuzyny, z rozstawem osi przedłużonym o całe 25 centymetrów. W Europie te samochody pełniły najczęściej funkcje dyplomatyczne i tak też zostały zapamiętane. Egzemplarz zwraca uwagę doskonałą prezencją, w tym świetnie zachowanym wnętrzem, luksusowo tapicerowanym pikowaną skórą.