Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Podróż z nową Mazdą CX-5
    Zapraszam do obejrzenia drugiego odcinka serii dotyczącego aerodynamiki samochodu. Ponieważ kanał dopiero raczkuje będę wdzięczny za plusy, jeśli odcinek Wam się spodoba oraz proszę o konstruktywną krytykę.
    15 stycznia 2017, 19:50 przez ProjectGranTurismo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Citroen CX GTI –
    4 stycznia 2017, 21:19 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj