Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    BMW K1100 to już historia, do garażu wjeżdża Honda CX 500
    28 marca 2020, 21:16 przez ~hondacxproject | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.siwekmoto.pl

    Sezon uważam za otwarty – mojej Hondzie stuknęło 33 lata i po zimie nie miała ochoty na mruczenie ale już gada. CX 500 pozdrawia
    Mojej Hondzie stuknęło 33 lata i po zimie nie miała ochoty na mruczenie ale już gada. CX 500 pozdrawia
    4 marca 2014, 20:18 przez ~cx500 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Honda CX 500 cafe racer – Cafe
    Cafe
    31 grudnia 2013, 20:08 przez ~Kamilpi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mitsubishi 3000GT VR4 – V6 3.0L twin turbo 320 KM. 
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports. 
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    V6 3.0L twin turbo 320 KM.
    AWD.
    Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
    Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
    400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.

    1