Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    17 listopada 2019, 18:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po co ludzie kupują SUVy? Czy duża Japonka może być seksowna i fajna?
    7 listopada 2018, 19:02 przez pojechani (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 października 2018, 16:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trochę wiedzy na temat aerodynamiki samochodu, czyli m.in. współczynnika Cx, powierzchni czołowej oraz innych zagadnień związanych z aerodynamiką.
    27 września 2018, 23:43 przez ProjectGranTurismo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Z cyklu: Genialne wnętrza - Renault 25 – Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo  o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    16 czerwca 2018, 13:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciężko było mnie namówić by zrobić odcinek z SuVem ale zbieg różnych sytuacji sprawił że zrobiłem to w taki sposób że oglądając ten odcinek przeszedłem samego siebie. Dobry pomysł i scenariusz i współpraca i jak to się mówi strzał w dziesiątkę. Jeżeli pytacie się czy odcinek jest sponsorowany to muszę wam odpowiedzieć że prawdopodobnie będzie o ile spodoba się dla samej Mazdy. Zależy mi byście ocenili moją pracę jaką włożyłem w nakręcenie i montaż. (od 1-10 )
    Tymczasem zapraszam na film no i na mój INSTAGRAM bo tam się też dzieje.
    2 maja 2018, 10:40 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Podróż z nową Mazdą CX-5