Szukaj
Znalazłem 244 takie materiały
Silnik: 2.9 V6
Doładowanie: biturbo
Moc: 540KM (+30KM do Quadrifoglio)
Moment: 600Nm (bez zmian do Quadrifoglio)
Layout: FR (silnik z przodu, napęd na tył)
Skrzynia: AT 8B ZF Torque Converter
Masa: 1540kg (-100kg do Quadrifoglio)
Felgi: 20 cali
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2. 265mm F i 285mm R.
0-100 w 3.6s
0-200 w 11.9s
300 km/h max
Bak: 58 litrów
Populacja: 500 sztuk z czego 10 sztuk na Polskę
Warianty: GTA lub GTAm
Cena: Bańka kolumbijskich pesos
Shark Blue (+18 000zł)
Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
Cylindry: 6
Moc: 510KM@8400rpm
Moment: 470Nm@6100rpm
Vmax: 320 km/h
0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
0-200 w 10,8s (manual + 1s)
Koła: 20” F i 21” R
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
Bagażnik: 132L
Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
Układ kierowniczy - elektromechaniczny
Tylna oś skrętna
Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
Fotele kubełkowe (+27 000zł)