Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Ford Cougar –
    8 lutego 2013, 23:46 przez ~1234 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Ford Cougar 2.5 V6 170KM – Moje noworoczne postanowienie. Są tu posiadacze albo fani Kocurka?
    Moje noworoczne postanowienie. Są tu posiadacze albo fani Kocurka?
    7 stycznia 2013, 12:58 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Cougar 10/10 – Ford jak nie Ford
    Ford jak nie Ford
    23 grudnia 2012, 16:28 przez Szeszi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    1970 Mercury Cougar –
    28 listopada 2012, 12:37 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1968 mercury cougar –
    5 listopada 2012, 11:32 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cougar – A co powiecie na takiego fordzika??
    A co powiecie na takiego fordzika??
    24 września 2012, 14:00 przez cookimonster1985 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Ford Cougar – Auto rzadko spotykane na naszych drogach. A to błąd.
    Auto rzadko spotykane na naszych drogach. A to błąd.
    4 września 2012, 20:01 przez Szykusfb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo C70 Coupe – Produkowane w latach 1998 - 2003 w szwedzkim mieście Uddevalla, jest jednym z najpiękniejszych na świecie aut typu coupe powstałych na bazie seryjnych samochodów (w tym przypadku 850/S70), a projektu jego nadwozia nie powstydziłyby się najlepsze włoskie studia designerskie (autorem jest Brytyjczyk, Ian Callum). Napędzane wyłącznie pięciocylindrowymi, rzędowymi silnikami benzynowymi o mocach od 140 do 240 KM, do wyboru były 3 rodzaje zawieszeń o różnych charakterystykach, których nastawami zajmowali się specjaliści z firmy TWR. Głównymi konkurentami C70 były: Ford Cougar, Peugeot 406 Coupe, Mercedes CLK, BMW 3 Coupe.
    Produkowane w latach 1998 - 2003 w szwedzkim mieście Uddevalla, jest jednym z najpiękniejszych na świecie aut typu coupe powstałych na bazie seryjnych samochodów (w tym przypadku 850/S70), a projektu jego nadwozia nie powstydziłyby się najlepsze włoskie studia designerskie (autorem jest Brytyjczyk, Ian Callum). Napędzane wyłącznie pięciocylindrowymi, rzędowymi silnikami benzynowymi o mocach od 140 do 240 KM, do wyboru były 3 rodzaje zawieszeń o różnych charakterystykach, których nastawami zajmowali się specjaliści z firmy TWR. Głównymi konkurentami C70 były: Ford Cougar, Peugeot 406 Coupe, Mercedes CLK, BMW 3 Coupe.
    6 kwietnia 2012, 21:31 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj