Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 3 takie materiały
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E28 M5 – Zmiany wprowadzone w BMW :
- Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
- Demontaż całego wnętrza
- Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
- Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
- Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
- Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
- Instalacja kierownicy OMP Corsica
- Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
- Skrzynia biegów 6 biegowa
- Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
- Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
- ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
- układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
- zawieszenie gwintowane BC Racing
- Szpera 60%
    Zmiany wprowadzone w BMW :
    - Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
    - Demontaż całego wnętrza
    - Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
    - Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
    - Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
    - Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
    - Instalacja kierownicy OMP Corsica
    - Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
    - Skrzynia biegów 6 biegowa
    - Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
    - Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
    - ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
    - układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
    - zawieszenie gwintowane BC Racing
    - Szpera 60%
    18 lutego 2013, 14:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło: allegro.pl

    1