Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 192 takie materiały
    Fiat Cinquecento '98 – Mały, bo mały, ale własny. I każda, nawet malutka rzecz przy nim zrobiona powoduje banana na twarzy. Niedługo postaram się zrobić całą galerię i opisać Wam go trochę bardziej.
    Mały, bo mały, ale własny. I każda, nawet malutka rzecz przy nim zrobiona powoduje banana na twarzy. Niedługo postaram się zrobić całą galerię i opisać Wam go trochę bardziej.
    21 września 2016, 23:08 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Fiat Cinquecento '98 –
    16 września 2016, 10:34 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Cienias – Szybko o silniku: 
Silnik z Punto 1.2 16v 
Skrzynia biegów z Stilo 6b
Turbo GT2056S 
Wtryski 320
IC Marea
Kolektor ssący z tjeta 
Ostre walki 259st
Pompa 6bar
Wydech cały z kwasowki 2.25"
Moc w granicach 210KM
    Szybko o silniku:
    Silnik z Punto 1.2 16v
    Skrzynia biegów z Stilo 6b
    Turbo GT2056S
    Wtryski 320
    IC Marea
    Kolektor ssący z tjeta
    Ostre walki 259st
    Pompa 6bar
    Wydech cały z kwasowki 2.25"
    Moc w granicach 210KM
    Cienias – Zdjęcie z Pucharu Toru Słomczyn
    Zdjęcie z Pucharu Toru Słomczyn
    Fiat Cinquecento – Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.
Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
    Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.
    Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
    18 kwietnia 2016, 17:14 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne