Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 172 takie materiały
    Fiat Cinquecento Sporting – Zostały tylko po nim wspomnienia...
    Zostały tylko po nim wspomnienia...
    2 marca 2014, 18:47 przez Rallycento (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cinquecento czerwona strzała – Moje pierwsze autko od razu po kunie zostało całe przemalowane.
    Moje pierwsze autko od razu po kunie zostało całe przemalowane.
    16 lutego 2014, 19:46 przez ~Cienty | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Moje Cento w letniej scenerii - prawie jak modelka – Z przyczyn finansowych jestem zmuszony sprzedać Diabła, także posuwam się do aż tak żałosnych sposobów jak reklama tutaj, ale może coś to da:)
http://tablica.pl/oferta/fiat-cinquecento-niemiec-dzwonil-ze-odkupi-CID5-ID4YqxR.html
    Z przyczyn finansowych jestem zmuszony sprzedać Diabła, także posuwam się do aż tak żałosnych sposobów jak reklama tutaj, ale może coś to da:)
    http://tablica.pl/oferta/fiat-cinquecento-niemiec-dzwonil-ze-odkupi-CID5-ID4YqxR.html
    13 lutego 2014, 18:11 przez Murzyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Fiat Cinquecento 4x4 Bosmal –
    11 lutego 2014, 22:43 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fita Cinquecento Sporting 1.2 8v –
    10 lutego 2014, 20:31 przez ~arianko123 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    Mój Fiat – Moje pierwsze autko Fiacik Cinquecento
    Moje pierwsze autko Fiacik Cinquecento
    2 lutego 2014, 16:50 przez ~Ziomeek1952 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Cinquecento Suite wnętrze – tu widać przycisk klimatyzacji :)
    Tu widać przycisk klimatyzacji :)
    17 stycznia 2014, 21:14 przez sojusz92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z cyklu jak wszyscy to i ja – Fiat Cinquecento Suite
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1995
Wyposażenie: klimatyzacja, elektryczne szyby, centralny zamek
    Fiat Cinquecento Suite
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1995
    Wyposażenie: klimatyzacja, elektryczne szyby, centralny zamek
    14 stycznia 2014, 15:17 przez sojusz92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Z serii: Samochody w domowym archiwum – Ostatnio popularna, ale według mnie jedna z lepszych ("Twój Golf tego nie potrafi" też było spoko) akcji na MK

Także:

Foto 1 - Ja, mający jakieś 1,5 roku, stoję przy pierwszym samochodzie moich rodziców, Wartburg'u 353 de lux 

Foto 2 - Ten sam Wartburg tyle że z tyłu, już bez mojej małej osoby

Foto 3 i 4 - Również ja, w podobnym wieku, w Toyocie Corolli E9 mojego dziadka (poprzedni właściciel Wartburga) 

Foto 5 - W tle; Toyota i Wartburg, na pierwszym planie ja i moja niezniszczalna Wywrotka (mam ją do dzisiaj) 

Ostatnie zdjęcie - drugi samochód moich rodziców, 2 letnie Cinquecento, mniej więcej rok po wykonaniu tego zdjęcia, razem z 3 innymi samochodami zniknęło z osiedla by odnaleźć się po 6 latach...
    Ostatnio popularna, ale według mnie jedna z lepszych ("Twój Golf tego nie potrafi" też było spoko) akcji na MK

    Także:

    Foto 1 - Ja, mający jakieś 1,5 roku, stoję przy pierwszym samochodzie moich rodziców, Wartburg'u 353 de lux

    Foto 2 - Ten sam Wartburg tyle że z tyłu, już bez mojej małej osoby

    Foto 3 i 4 - Również ja, w podobnym wieku, w Toyocie Corolli E9 mojego dziadka (poprzedni właściciel Wartburga)

    Foto 5 - W tle; Toyota i Wartburg, na pierwszym planie ja i moja niezniszczalna Wywrotka (mam ją do dzisiaj)

    Ostatnie zdjęcie - drugi samochód moich rodziców, 2 letnie Cinquecento, mniej więcej rok po wykonaniu tego zdjęcia, razem z 3 innymi samochodami zniknęło z osiedla by odnaleźć się po 6 latach...
    4 stycznia 2014, 19:37 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    prywatne archiwum