Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 191 takich materiałów
    Weekendowy zestaw – Zestaw trafiony w Hiszpanii. Ciekawostka. Jeden właściciel całego składu.
    Zestaw trafiony w Hiszpanii. Ciekawostka. Jeden właściciel całego składu.
    Prince Skyline – Ciekawostka - wersja kombi modelu ze zdjęcia, nie nosiła nazwy Skyline, a Skyway.
W 1966 roku nastąpiło połączenie marek Prince oraz Nissan.
    Ciekawostka - wersja kombi modelu ze zdjęcia, nie nosiła nazwy Skyline, a Skyway.
    W 1966 roku nastąpiło połączenie marek Prince oraz Nissan.
    Ciekawostka z Onetu - jak jeździć po rondzie – Prawie 3800 komentarzy i praktycznie NIKT nie wie, jak poprawnie jeździć po rondzie. Dramat.
Link do źródła i filmu, od którego się zadyma zaczęła, w źródle.
    Prawie 3800 komentarzy i praktycznie NIKT nie wie, jak poprawnie jeździć po rondzie. Dramat.
    Link do źródła i filmu, od którego się zadyma zaczęła, w źródle.
    Tablice – Taka mała ciekawostka jak wyglądają tablice z innych krajów.
    Taka mała ciekawostka jak wyglądają tablice z innych krajów.
    Patrząc na komentarze pod filmem i na innych serwisach dotyczących filmu, tradycyjnie, dziecinada, stek teorii spiskowych, nagonek, kłamstw, wyzwisk, farmazonów, zaglądania do portfeli, oceniania ludzi itp. złośliwości w kierunku Hondy, a wszystko dlatego, że w tym jednym luźnym teście, na jednym krótkim torze wyścigowym, Civic Type R okazał się szybszy od BMW i Audi, lub nawet przyjmijmy, że równie szybki (patrząc na niewielkie różnice). Nagonki na ten model już tak spaczyły umysły ludzi, że nie potrafią dostrzec jakichkolwiek dobrych stron, ani docenić czegokolwiek, wszystko muszą przekładać na czystą nienawiść i doszukiwać się dziur w całym, aby tylko znaleźć cokolwiek, na co mogą nawrzucać, a niech tylko ktoś tam pochwali CTR, to już mu doklejają najgorsze etykiety.
    Kurcze, oby szybko przyszła moda na zachowywanie się z klasą, zamiast na obecną, tchórzliwą dziecinadę, bo cierpi na tym wszystko co dobre i fajne.

    Ale mimo wszystko, film to niezła ciekawostka, widać, że nowy CTR to szybka i zwinna maszyna, godny hot hatchback oraz duży krok do przodu, w porównaniu do ostatniego CTR. A VTEC Turbo, nie taki straszny. Myślę, że od strony mechanicznej, Honda odwaliła kawał dobrej roboty, tworząc w końcu bardzo konkurencyjny hot-hatch.
    1 sierpnia 2015, 17:04 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Nieznane supersamochody cz.2 - B Engineering Edonis – Zapewne większość z Was kojarzy Bugatti EB110. Nie każdy jednak wie, że kilka lat później powstał jego krewny - B Engineering Edonis. Oba te samochody łączy wspólna płyta podłogowa. Silnik Edonisa również pochodzi z Bugatti, jednak zostaje nieco zmodyfikowany - pojemność zostaje powiększona z 3,5l do 3,8l, a także zostaje zmienione doładowanie - zamiast czterech małych turbosprężarek, które zwiększały moc pierwowzoru, zostały zamontowane dwie duże. W efekcie moc silnika wzrosła do 680km. Nowinką techniczną samochodu są opony - jest to jeden z pierwszych samochodów, który wykorzystuje system PAX. Prędkość maksymalna wynosi 360 km/h. Ma powstać 21 Edonisów. Ciekawostką jest fakt, że jest pierwszym samochodem XXI wieku - sprytnym ruchem producent zaprezentował auto 1 stycznia 2001 roku. Orientacyjna cena pojazdu wynosi około 766 tysięcy euro.
    Zapewne większość z Was kojarzy Bugatti EB110. Nie każdy jednak wie, że kilka lat później powstał jego krewny - B Engineering Edonis. Oba te samochody łączy wspólna płyta podłogowa. Silnik Edonisa również pochodzi z Bugatti, jednak zostaje nieco zmodyfikowany - pojemność zostaje powiększona z 3,5l do 3,8l, a także zostaje zmienione doładowanie - zamiast czterech małych turbosprężarek, które zwiększały moc pierwowzoru, zostały zamontowane dwie duże. W efekcie moc silnika wzrosła do 680km. Nowinką techniczną samochodu są opony - jest to jeden z pierwszych samochodów, który wykorzystuje system PAX. Prędkość maksymalna wynosi 360 km/h. Ma powstać 21 Edonisów. Ciekawostką jest fakt, że jest pierwszym samochodem XXI wieku - sprytnym ruchem producent zaprezentował auto 1 stycznia 2001 roku. Orientacyjna cena pojazdu wynosi około 766 tysięcy euro.
    Nissan Silvia S12 – Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Ciekawie przedstawiona różnica w spalaniu oleju napędowego i benzyny. Ciekawostka z programu Brit Lab nadawanego przez BBC.
    27 maja 2015, 20:05 przez Ventresca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Joe Monster, Brit Lab

    Hard Ecodriving Test - 2.0 nie musi dużo palić – Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył. 

Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej?  Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył.

    Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

    Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

    P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

    No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?