Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Bugatti Chiron Super Sport –
    13 października 2022, 21:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 lipca 2022, 14:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Chiron Super Sport 300+ – Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Kolejne Bugatti w Warszawie! Bugatti Chiron Pur Sport! Zapraszam do oglądania!
    27 czerwca 2022, 10:52 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    Bugatti Divo – Hipersamochód produkowany pod francuską marką Bugatti w latach 2019–2021. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy pod koniec sierpnia 2018 roku podczas wydarzenia Monterey Car Week. W wyniku nowej polityki modelowej obranej przez wówczas nowego prezesa firmy, współczesne Bugatti po raz pierwszy poszerzyło swoją ofertę o więcej niż jeden samochód, opierając go przedstawionym dwa lata wcześniej głównym modelu - Chironie. Nazwa Divo nawiązuje do Alberto Divo, słynnego francuskiego kierowcy wyścigowego, który dwukrotnie zwyciężył w wyścigu Targa Fiori. Pomimo bliskiego pokrewieństwa z Chironem, Bugatti Divo uzyskało całkowicie unikalny projekt stylistyczny, którego celem było zachowanie równowagi pomiędzy oryginalnością, a cechami stylistycznymi typowymi dla fraucuskiej firmy. Divo ma taki sam silnik jak Chiron - ośmiolitrowe W16 wyposażone w cztery turbosprężarki, które generuje moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 380 km/h. Wyprodukowano tylko 40 egzemplarzy Divo.
    Hipersamochód produkowany pod francuską marką Bugatti w latach 2019–2021. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy pod koniec sierpnia 2018 roku podczas wydarzenia Monterey Car Week. W wyniku nowej polityki modelowej obranej przez wówczas nowego prezesa firmy, współczesne Bugatti po raz pierwszy poszerzyło swoją ofertę o więcej niż jeden samochód, opierając go przedstawionym dwa lata wcześniej głównym modelu - Chironie. Nazwa Divo nawiązuje do Alberto Divo, słynnego francuskiego kierowcy wyścigowego, który dwukrotnie zwyciężył w wyścigu Targa Fiori. Pomimo bliskiego pokrewieństwa z Chironem, Bugatti Divo uzyskało całkowicie unikalny projekt stylistyczny, którego celem było zachowanie równowagi pomiędzy oryginalnością, a cechami stylistycznymi typowymi dla fraucuskiej firmy. Divo ma taki sam silnik jak Chiron - ośmiolitrowe W16 wyposażone w cztery turbosprężarki, które generuje moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 380 km/h. Wyprodukowano tylko 40 egzemplarzy Divo.
    19 czerwca 2022, 23:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti La Voiture Noire – Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.
    Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.
    Szczera rozmowa z kobietą, która jeździ Bugatti Chiron w Monaco.
    7 kwietnia 2022, 14:59 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    Bugatti Chiron – Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 roku tuż przed prezentacją przed publiczością na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona – utytułowanego monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans.

Silnik W16 o pojemności 8 litrów i mocy 1479 KM rozpędza samochód do 100 km/h w czasie 2,5 sekundy, z kolei 200 km/h osiąga po 6,5 sekundach przy mocy przenoszonej na 4 koła. Chrion w podstawowym wariancie jest w stanie rozpędzić się maksymalnie do elektronicznie ograniczonych 420 km/h, posiadając przy tym techniczne możliwości do osiągnięcia 463 km/h - ogranicza to jednak m.in. fabryczne ogumienie.
    Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 roku tuż przed prezentacją przed publiczością na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona – utytułowanego monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans.

    Silnik W16 o pojemności 8 litrów i mocy 1479 KM rozpędza samochód do 100 km/h w czasie 2,5 sekundy, z kolei 200 km/h osiąga po 6,5 sekundach przy mocy przenoszonej na 4 koła. Chrion w podstawowym wariancie jest w stanie rozpędzić się maksymalnie do elektronicznie ograniczonych 420 km/h, posiadając przy tym techniczne możliwości do osiągnięcia 463 km/h - ogranicza to jednak m.in. fabryczne ogumienie.
    2 kwietnia 2022, 2:25 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Chiron Sport, czyli odchudzona wersja ''zwykłego'' Chirona - również 1500 koni mechanicznych, nieco droższy, w innej konfiguracji.
    26 marca 2022, 17:01 przez ~kvasi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5